چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اشاره به اینکه همچون سال گذشته هنوز بودجه مصوبی به این موسسه تعلق نگرفته است، گفت: برگزاری پنجمین دوره جشنواره فیلم شهر و همچنین ساخت آثار سینمایی منوط به تخصیص بودجه است.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش فارس، سید هادی منبتی در خصوص فعالیت‌های سینمایی موسسه تصویرشهر گفت: هنوز با مشکل بودجه مواجه هستیم و بودجه مشخصی به موسسه تصویر شهر اختصاص پیدا نکرده است و با این شرایط برای تولید آثار سینمایی با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: اگر همانند سال گذشته بودجه مصوبمان به موقع تعلق نگیرد مجبور هستیم تا تنها مشارکت در ساخت داشته باشیم اما اگر بودجه موسسه تا ظرف یک ماه آینده تخصیص داده شود با توجه به اینکه فصل تولید آثار است آمادگی تولید یک یا دو فیلم خوب سینمایی را داریم.

منبتی همچنین در خصوص وضعیت برگزاری پنجمین دوره جشنواره فیلم شهر گفت: برگزاری جشنواره فیلم شهر نیز منوط به تصویب بودجه است و تا زمانی که بودجه‌‌‌ای تصویب نشود نمی‌توانیم کار جدی در این زمینه انجام دهیم و حتی برای اعلام رسمی فراخوان جشنواره نیز منتظر اعلام بودجه هستیم.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر خاطر نشان کرد: البته از جمله ماموریت‌های جدی که بر عهده موسسه است پیگیری ساخت و آماده‌سازی برخی کارهای مستند و کوتاه از جمله کارهای مصوب دوره‌های قبل هستند در حال انجام است و تلاش می‌کنیم با به پایان رساندن مراحل تولید این آثار اگر قرار باشد پنجمین جشنواره فیلم شهر برگزار شود آثاری از تولیدات خودمان در جشنواره داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص برگزاری طرح اذان تا اذان و استقبال مردم از این طرح گفت: امسال استقبال از این طرح نسبی بوده و برخلاف سالهای گذشته استقبال کمتری صورت گرفته چرا که صدا و سیما در بحث تبلیغاتی حضور جدی نداشت که در این زمینه یا از صدا و سیما دعوت به همکاری نکرده‌اند و یا صدا و سیما خودش نخواسته تا از این طرح حمایت کند.

منبتی همچنین در خصوص استقبال مردم از اکران دو فیلم خاطره‌انگیز «هامون» و «اجاره‌نشین‌ها» گفت: با وجود آنکه استقبال مردم امسال از طرح اذان تا اذان برخلاف سالهای گذشته خیلی پررنگ نبوده است اما از این دو فیلم استقبال خوبی شده است و فروش «هامون» و «اجاره‌نشین‌ها» از بسیاری دیگر فیلم‌های اکران بهتر است.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در خاتمه در خصوص احتمال اکران «ناخدا خورشید» در ماه مبارک رمضان گفت: آقای یشایایی به عنوان تهیه‌کننده «ناخدا خورشید» با اکران این فیلم موافقت کردند اما ما خودمان برای این کار دست نگه داشتیم چرا که به دنبال بازخورد مخاطب از اکران «هامون» و «اجاره‌نشین‌ها» هستیم، البته دو فیلم «ناخدا خورشید» و «ای ایران» از آثار آقای تقوایی برای اکران مد نظر ما بودند اما هنوز اکران فیلم خاطره‌انگیز جدیدی جدی نشده است.

 

کد خبر 224490
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز