سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۴
۰ نفر

با نمایش فیلم R. I. P. D با بازی جف بریجز این فیلم به‌عنوان یکی از بدترین‌های سال 2013شناخته شد و حالا بریجز هم مانند جانی دپ برای فیلم ناموفق «تکاور تنها» مورد نقد قرار گرفته است.

رقابت جف بریجز با جانی دپ بر سر بدترین فیلم سال

 به گزارش مهر،فیلم R. I. P. D به کارگردانی رابرت شونتکه و با اقتباس از یک کتاب مصور نوشته پیتر‌ام. لنکوف ساخته شده است. رایان رینولدز و جف بریجز بازیگران اصلی فیلم هستند که داستان حول محور آنها می‌چرخد. بریجز در این فیلم در نقش روی پالسیفر بازی کرده است. رایان رینولدز در نقش پلیسی به نام نیک واکر بازی کرده است که به تازگی کشته شده اما به زندگی بازمی‌گردد تا افرادی را که موجب مرگش شده‌اند، تنبیه کند. در این مسیر او یک همراه پیدا می‌کند که شخصیت جف بریجز است. این دو کشف می‌کنند که ماجراهای زیادی در پشت کشته‌شدن این پلیس وجود داشته و دست‌های زیادی در کارهای غیرقانونی به قتل او منجر شده است.

فیلمبرداری این فیلم اوایل سال 2012 تمام‌شده بود و فیلم از روز جمعه در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده است. این فیلم با نقدهای خیلی منفی روبه‌رو شده و تماشاگران و منتقدان آن را به باد انتقاد گرفتند. این فیلم کمدی جنایی که فیلمنامه‌اش را فیل هی و مت مانفردی نوشته‌اند، در تابستان امسال به تکاور تنهای جانی دپ پیوسته و با بدترین نقدهای سال روبه‌رو شده است. این فیلم که با بودجه زیاد و جلوه‌های ویژه خیلی سنگین ساخته شده در سایت نقد فیلم گوجه‌های سرخ تنها 10درصد امتیاز را به‌دست آورده و پایین‌تر از تکاور تنها جای گرفته است.

کد خبر 224271

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز