شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه تئاترشهر با طرح ویژه «شب‌های رمضان» پذیرای مخاطبان این مجموعه خواهد بود.

مرکز نمایش

به گزارش ایلنا، این طرح شامل دو نمایش «پسران آفتاب» به کارگردانی «سیامک صفری» و نمایش «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی «ابراهیم پشت کوهی» می‌شود که پس از اذان مغرب و عشاء و همزمان با لحظات روحانی افطار به روی صحنه می‌روند.

طرح ویژه «شب‌های رمضان» مجموعه تئاترشهر به این صورت خواهد بود که تماشاگران هر یک از این دو نمایش می‌توانند تا پایان ماه رمضان به تماشای دیگر نمایش با تخفیف ویژه بنشینند.

در این طرح مخاطبان نمایش «مثل آب برای شکلات» با ارائه نیمه بلیط این نمایش به گیشه تئاترشهر می‌توانند در روزهای دیگر می‌توانند با تخفیف ۴۰ درصدی بلیط نمایش «پسران آفتاب» را تهیه کنند.

همچنین مخاطبان نمایش «پسران آفتاب» نیز می‌توانند با ارائه نیمه بلیط این نمایش در روزهای ماه مبارک رمضان از تخفیف ۵۰ درصدی نمایش «آب مثل شکلات» استفاده کنند.

نمایش «پسران آفتاب» نوشته نیل سایمون و کارگردانی سیامک صفری هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۱ با بازی سیامک صفری، فرزین صابونی، جواد عزتی، جواد پولادی، صبا گرگین‌پور و بهاره رهنما در تالار اصلی به صحنه می‌رود.

نمایش «مثل آب برای شکلات» نوشته و کار ابراهیم پشت کوهی نیز هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۱ با بازی رویا نونهالی، معصومه آقا بیگی، الهام اسکندری، فاطمه جعفری، محمد سایبانی، علیرضا سرحدی، امیر علی سی سی‌پور، ماندانا لیاقت، یاشار محسنی، مریم نحوی میزبان علاقمندان تئا‌تر است.

 

کد خبر 223864
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز