همشهری ورزشی: حضور محمدحسن انصاری‌فرد در جلسه روز پنج‌شنبه هیأت مدیره پرسپولیس، در نهایت منجر به بازگشت او شد.

انصاری‌فرد پس از استعفا از سمت مدیرعاملی این باشگاه، بازگشت خود را موضوعی غیرممکن دانسته بود ولی او پس از سه هفته، دوباره روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس خواهد نشست.

البته این در حالی است که وی به ادامه حضور خود در این باشگاه اطمینان ندارد.‌ مدیرعامل پرسپولیس ابتدا در خصوص جلسه روز پنج‌شنبه گفت:با تاکید  رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس هیأت‌مدیره باشگاه و طبق خواسته اعضای هیأت‌مدیره و هواداران پرسپولیس در این جلسه شرکت کردم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت.

این جلسه با همدلی و همبستگی کامل برگزار شد تا خودمان را برای ادامه بازی‌های لیگ و از همه مهم‌تر، حضوری پرقدرت در جام حذفی آماده کنیم. وی در ادامه اظهار داشت: بررسی بازی‌های آینده پرسپولیس، برگزاری مجمع سال 85، رسیدگی به بدهی‌های گذشته باشگاه و خرید ورزشگاهی که توافق‌نامه آن را دو ماه پیش امضا کرده بودیم، از مباحث مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.

امیدواریم با کمک رئیس سازمان تربیت‌بدنی، خرید این ورزشگاه قطعی شود. انصاری‌فرد تاکید کرد: پرداخت مبالغ باقی مانده از قرارداد بازیکنان و حل مشکلات مالی در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و این موضوع منوط به برگزاری جلسه‌ای با آقای علی‌آبادی شد.ضمنا قرار شد تا دو هفته آینده مشکلات مالی تیم حل شود.

کد خبر 22335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز