جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۲
۰ نفر

هشمهری آنلاین: سالن‌های زیبایی در ژاپن درمان جدیدی را برای مبارزه با پیری ارائه کرده‌اند که این درمان شامل راه رفتن حلزون‌های زنده برروی صورت متقاضیان است!

حلزون

براساس گزارش میل‌آنلاین، حلزون‌ها که برای مدت‌ها به عنوان آفت یا مزاحمان همیشگی باغچه‌های خانگی به حساب می‌آمدند دربرخی از کشورها،‌از جمله ژاپن تغییر وجهه داده و به دوست انسان‌ها تبدیل شده‌اند.

ویژگی درخشان‌کننده‌ای که ترشحات حلزون برروی پوست انسان دارد باعث شده تا حلزون‌های زنده به ابزاری برای مبارزه با پیری تبدیل شوند. این ترشحات که حاوی ترکیبی از پروتئین‌های قوی، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسید هیولارونیک هستند به مرطوب باقی ماندن پوست کمک کرده،‌التهابات پوستی را ترمیم کرده و پوست‌های مرده را از بین می‌برند.

در سالن‌های زیبایی در توکیوی ژاپن طی دوره‌ای 60 دقیقه‌ای صورت متقاضی پیش از استفاده از حلزون‌ها تمیز شده و پس از آن حلزون‌ها برروی گونه‌ها و پیشانه گذاشته‌می شوند و حلزون‌ها پس از آن برروی صورت متقاضی آزادانه حرکت می‌کنند.

حلزون

هزینه استفاده از این درمان 1614 پوند است و البته شامل ماساژ‌های پوستی و ماسک‌های مخصوص و همچنین استفاده از جریان برق نیز هست. این سالن زیبایی همچنین با استفاده از پنج حلزونی که در اختیار دارد کرم‌هایی را ویژه مشتریانش تولید می‌کند.

حلزون‌ها درحدود دوهزار سال پیش نیز برای درمان‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. بر اساس مدارک موجود در گذشته حلزون له شده را با شیرترش مخلوط کرده و از آن برای درمان التهابات پوستی استفاده می‌کردند. با این‌همه امروزه استفاده از ترشحات بدن این حیوان در کره و ژاپن طرفداران زیادی پیدا کردة است.

کد خبر 223197
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز