گروه اجتماعی: در سال جاری، مبلغ هزار میلیارد تومان به افزایش پلکانی حقوق فرهنگیان اختصاص یافت.

علیرضا براتیان مشاور وزیر و مدیر کل امور ادارای آموزش وپرورش در نشست مشترک مدیران کل امور اداری منابع انسانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی دولتی که دیروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با بیان این موضوع گفت: این مبلغ تحت عنوان حق تعدیل در افزایش حقوق فرهنگیان لحاظ شده است.

وی درباره درصد افزایش حقوق فرهنگیان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا گفت: فرهنگیان مشمول طرح طبقه بندی مشاغل معلمان که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا هستند و از حق هم ترازی با هیأت علمی دانشگاه ها برخوردارند  و  با  اعلام ضرائب جدید حق هم ترازی از سوی دولت افزایش حقوق خواهند داشت.

مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش همچنین از اعلام مصوبه افزایش حقوقی 120 تا 130 هزار تومانی برای فرهنگیان گروه 12 به بالا از امروز خبرداد.

افزایش میانگین حقوق معلمان به  400 هزار تومان

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش نیزاز افزایش میانگین حقوقی معلمان در سال 86 از 280 هزار تومان به بیش از 400 هزار تومان با تصویب افزایش پلکانی حقوق فرهنگیان خبرداد و گفت: اعطای حقوق بازنشستگی با 30 سال خدمت به فرهنگیان بازنشسته با 25 سال خدمت، در نوبت تصویب مجلس است.

مسلم میرزاپور در گفت‌وگو با ایسنا تغییر مدیران سازمانهای آموزش و پرورش در 29 استان کشور با مؤلفه کارآمدی و مقبولیت در جامعه فرهنگی را اثبات خوبی بر ادعای بهبود کیفیت مدیریت آموزش و پرورش خواند و اظهار کرد: مدیران باید از هر گونه باج‌دهی برای پیشبرد اهداف خود که نشانه جهل است، پرهیز کنند.

کد خبر 22310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز