همشهری آنلاین: هر چند به نظر می‌رسید به دنبال دیدار جواد شمقدری و فرهاد توحیدی مشکل خانه سینما رفع شده باشد اما سیدضیاء هاشمی معتقد است که این مشکل رفع نشده و همچنان پابرجا است زیرا اعضای هیات مدیره خانه سینما تخلف کرده‌اند.

پوستر خانه سینما

به گزارش ایلنا، سیدضیاء هاشمی(رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان) گفت: اعضای هیات مدیره خانه سینما در بحث برگزاری مجمع تخلف کرده‌اند و آن‌ها اساسنامه‌ای را که مورد تصویب قرار گرفته قبول ندارند و قصد دارند مجمع عمومی را با اساسنامه قبلی برگزار کنند.

هاشمی افزود: قرار بود مجمع عمومی خانه سینما براساس اساسنامه جدید برگزار شود اما اعضای هیات مدیره خانه سینما می‌خواهند با اساسنامه قبلی مجمع عمومی را برگزار کنند و بعد بگویند که اساسنامه جدید تصویب نشد و خانه سینما به فعالیت خود مانند سابق ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: این کار از نظر ما تخلف است و از آنجا که اعضای خانه سینما به مفاد تعهدنامه خود با شمقدری و رئیس جمهور عمل نکرده‌اند؛ ما مجمع عمومی خود را با حضور ۱۱ صنف قانونی فردا برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این مجمع عمومی ۱۹ تیرماه بدون حضور خبرنگاران و در ساختمان جامعه صنفی تهیه‌کنندگان برگزار می‌شود و خانه سینمای جدید یا تشکل صنفی را با هر اسم دیگری که جایگزین خانه سینما شود، تشکیل می‌دهیم.

وی در این باره که عنوان خانه‌سینما پیش از این ثبت شده است و اعلام شده در صورت استفاده غیرقانونی از این نام شکایت خواهد شد، گفت: نام خانه سینما که قبلا استفاده می‌شد ملغی شده است و اشکالی در استفاده از این نام وجود ندارد البته اگر افرادی می‌خواهند شکایت کنند بروند شکایت کنند و مساله را پیگیری کنند اما ما مجمع عمومی را برگزار می‌کنیم.

کد خبر 222519
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز