همشهری آنلاین: وزیر بازرگانی دولت اصلاحات در جمع اعضای سابق ستاد انتخاباتی خود از تشکیل جبهه اعتدال خبر داد.

تسنیم نوشت: محمد شریعتمداری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری عصر 17 تیر ماه ضمن تشکر و قدردانی از اعضای سابق ستاد انتخاباتی خود از تشکیل جبهه اعتدال خبر داد.

وی درخصوص تشکیل جبهه اعتدال گفت: امروز برای فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی دور یک میز جمع نشده‌ایم، جمع شده‌ایم برای احیای کلمه حق " اعتدال"، که یک کلمه اسلامی و عقلانی است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد : امروز باید برای برافراشته کردن پرچم اعتدال در کشور قدم برداریم و به خوبی می دانیم که راه دشواری را در پیش رو داریم. قدم برداشتن در راه میانه و پایداری از این اصل کار سخت و دشواری است اما باید برای برافراشته کردن ان در این راستا حرکت کنیم.

شریعتمداری اظهارداشت : برای احیای کلمه اعتدال با شخصیت های بزرگی همچون آیت الله هاشمی، برخی از بزرگان و همچنین تمامی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مذاکراتی صورت گرفت و تمامی آنان بر ایجاد چنین اقدامی تاکید داشتند و همچنین اعلام کردند این اقدام کار بسیار دشواری است.

وی با بیان اینکه قصد نداریم در ابتدای راه فعالیت سیاسی را دنبال کنیم، بلکه می خواهیم در زمینه فرهنگی گام بردایم، گفت: از تمامی اعضای ستاد نیز برای حضور در این جبهه اعتدال دعوت به عمل می‌آورم تا برای ایجاد اعتدال خواهی در ایران اسلامی بنده را همراهی کنند. همچنین امید دارم بسیاری از مردم ما را در طول این مسیر یاری کنند.

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص توسعه فرهنگ اعتدال نیز با حضرت آیت الله ری شهری مذاکراتی صورت دادیم تا با بهره گیری از دانشگاه علوم حدیث، این گفتمان را در دانشگاه‌های کشور نیز راه اندازی کنیم.

کد خبر 222422
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز