همشهری آنلاین: سقوط تاکسی هوایی در فرودگاهی کوچک در آلاسکا جان 10 نفر سرنشین این هواپیما را گرفت و آتش تمامی هواپیما را در خود سوزاند.

سانحه هوایی

براساس گزارش CNN، هر 10 سرنشین این تاکسی هوایی، ‌9 مسافر و یک خلبان، پس از اینکه هواپیما آتش گرفت، جان خود را از دست دادند. هنوز دلیل بروز این سانحه در فرودگاه سولدوتنا مشخص نشده‌است اما زمانی که آتش‌نشان‌ها و نیروهای امداد خود را به هواپیما رساندند، هواپیما کاملا مشتعل شده‌بود.

سانحه هوایی

تاکسی هوایی Havilland DHC3 Otter درحدود ساعت 11 صبح در فرودگاه سولدوتنا آتش گرفت. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند هواپیما به محض بلند شدن از باند آتش گرفته اما این گزارش‌ها هنوز توسط متخصصان تایید نشده‌اند.

استفاده از هواپیما به عنوان تاکسی در آلاسکا امری رایج است زیرا سیستم جاده‌ای این منطقه بسیار محدود است و این روند ساکنان آلاسکا را در معرض خطرات زیادی از قبیل نامناسب بودن شرایط جوی یا خطر برخورد با کوه‌ها قرار داده‌است. طی سال جاری آلاسکا سوانح هوایی زیادی به خود دیده‌است،‌در 28 ژوئن سانحه‌ای منجر به مرگ سه سرنشین یک هواپیمای تجاری شد. روز شنبه نیز دو مرد پس از سقوط هواپیما مجبور شدند تا ساحل جزیره کودیاک شنا کنند.

سانحه هوایی

سانحه سولدوتنا یک روز پس از سانحه هوایی در فرودگاه سان‌فرانسیسکو که منجر به مرگ دو نوجوان شد رخ داده‌است.

کد خبر 222336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز