همشهری آنلاین: مرتفع‌ترین ترن‌هوایی جهان واقع در شهربازی سیکس‌فلگ در شمال تگزاس روز جمعه پس از اینکه یکی از سرنشینان این قطار به پایین، سقوط کرد، سانحه‌ای جدید را در پرونده خود به ثبت رساند.

براساس گزارش AP، این سانحه عصر روز گذشته در شهربازی سیکس‌فلگ تگزاس در آرلینگتون رخ داد. شارون پارکر سخنگوی این شهر‌بازی مرگ این زن در حین حرکت این ترن‌هوایی را تایید کرد اما اشاره‌ای به نحوه مرگ او نکرد درحالی که شاهدان دلیل مرگ او را سقوط از بالای ترن‌هوایی اعلام کرده‌اند.

به گفته یکی از شاهدان بازشدن میله محافظ حین پایین آمدن ترن هوایی منجر به سقوط مرگبار این زن شده‌است. این شهربازی با اعلام همدردی با خانواده قربانی اعلام کرده به صورت موقت بخشی از پارک را که محل وقوع این حادثه بوده، تعطیل خواهد کرد.

ترن‌هوایی بزرگ تگزاس ارتفاعی برابر ساختمانی 14 طبقه دارد و گنجایش آن 24 نفر است. این ترن هوایی در سال 1990 آغاز به کار کرد،‌در آن زمان تمامی ترن و ریل آن از جنس چوب بود اما در سال 2010 تعمیراتی 10 میلیون دلاری برروی آن انجام گرفت و تمامی مسیر ترن از چوب به فولاد تغییر پیدا کرد و در سال 2011 دوباره راه‌اندازی شد.

این شهر بازی روز جمعه حادثه‌ای دیگر را نیز به بار آورده‌است، طی این حادثه وارونه شدن قایقی منجر به آسیب دیدن هفت نفر سرنشین آن شد.

کد خبر 223839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز