مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس از برگزاری برنامه شب‌های شیدایی به مدت 25 شب در باغ موزه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، محمد اسماعیل رضایی در مورد ویژه برنامه‌های باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس امسال نیز مانند سال‌های گذشته به برگزاری برنامه شب‌های شیدایی به مدت 25 شب در باغ موزه خواهد پرداخت که این برنامه از ساعت 22 شب آغاز و تا ساعت 24 به طول می‌انجامد و تنها در شب‌های احیا برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه شب‌های شیدایی هنرمندان عرصه تاتر و سینما در حوزه دفاع مقدس حضور داشته و هر شب پذیرای 5 تا 6 هزار نفر از شهروندان خواهیم بود.مهمان های ویژه این برنامه نیز همچون پدر، مادر همسر و فرزندان شهدا، خانواده جانبازان و آزادگان عزیز خواهد بود.

معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه برنامه شب های شیدایی در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، افزود: رایزنی های لازم به عمل آمده تا این برنامه از دو شبکه دیگر نیزبه مدت 40 دقیقه پخش شود تا ایرانیان خارج از کشور نیز بتوانند بیننده برنامه شب های شیدایی باشند.

رضایی اضافه کرد: در برنامه شب های شیدایی مسابقات فرهنگی متنوعی پیش بینی شده تا هم شرکت کنندگان در برنامه از هدایای آن بهره مند شوند و هم مسابقاتی برای بینندگان در نظر گرفته شده که پاسخ ها از طریق پیام کوتاه و ایمیل به دست ما خواهد رسید.

معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در ادامه از برپایی بازارچه و نمایشگاه کتاب آثار دفاع مقدس در کنار برگزاری برنامه شب های شیدایی در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: به طور کلی در ماه مبارک رمضان برپایی غرفه ها، نمایشگاه کتاب و گالری آثار هنرمندان جانباز نظیر آثار داوود عامری جانباز 70 درصد در زمینه عکاسی و جانباز 50 درصد غلامرضا راهپیما در حوزه خوشنویس آثار قرآنی برگزار خواهد شد .

وی دیگر اقدام باغ موزه دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان را مشترک گیری و عضو گیری برای کتابخانه جامع دفاع مقدس که در باغ موزه قرار دارد عنوان کرد.

رضایی دیگر برنامه باغ موزه دفاع مقدس را برنامه " طعم جبهه" که مربوط به بازدید دانش آموزان استان تهران از باغ موزه است، بیان کرد و افزود: برنامه طعم جبهه تا پایان شهریور ماه برگزار می شود که طی آن در هفته 4 روز دانش آموزان استان تهران می توانند به بازدید از باغ موزه دفاع مقدس بپردازند و در این مورد ما روزانه پذیرای 500 نفر از دانش آموزان هستیم.

کد خبر 222121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز