پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: حامد زمانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: من از مسئولان می‌خواهم که از هنرمندان ارزشی کشور حمایت کنند چون این افراد هم از داخل و هم از خارج مورد هجمه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد زمانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که ترانه "دیروز امروز فردا" یکی از کارهای مشهور این خواننده محسوب می‌شود، چهارشنبه شب پس از نمایش فیلم مستند "پرواز صبح یکشنبه" در تالار شهید آوینی بندرعباس به عنوان یکی از هنرمندان موسوم به ارزشی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حامد زمانی در حاشیه این مراسم در خصوص اینکه چرا بیشتر ترانه‌هایی با مضمون ارزشی را اجرا می‌کند، اظهار داشت: در ابتدا که می‌خواستم این نوع کارها را اجرا کنم، همه در گوش من زمزمه می‌کردند که کار ارزشی مترداف با سقوط و ریزش مخاطب و محکوم به شکست است اما من هدف ارزشمندی را برای خودم ترسیم کرده بودم و خوشبختانه در این راه شکست نخوردم.

وی ادامه داد: من از مسئولان می‌خواهم که از هنرمندان ارزشی کشور حمایت کنند چون این افراد هم از داخل و هم از خارج مورد هجمه قرار می‌گیرند و کار کردن در این شرایط بسیار سخت است.

این خواننده موسیقی پاپ افزود: اگر هنرمندان این عرصه با هم باشند و مورد حمایت قرار گیرند جریان هنر انقلابی در کشور شکل می‌گیرد.

زمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با شکل گیری این حرکت بزرگ، جریان هنری انقلابی جان بگیرد و از سختی کار هنرمندان ارزشی کشور کاسته شود.

کد خبر 221708
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز