مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پروژه شهر آفتاب به همراه ده‌ها طرح عمرانی مانند شهر بازی، شهرک سلامت نمایشگاه بین‌المللی تا پایان سال 88 به اتمام می‌رسد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در صورت عدم بروز مشکل خاصی پروژه نمایشگاه بین المللی تهران در شهر آفتاب اواخر سال 88 آماده بهره برداری خواهد بود، گفت: بزرگترین شهربازی خاورمیانه و راه اندازی شهرک سلامت تنها نمونه‌هایی از ده ها پروژه بزرگی هستند که در شهر آفتاب اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران محمد عیدیان گفت: بخشی از هزینه احداث نمایشگاه بین المللی در شهر آفتاب توسط سرمایه گذار خارجی و بخش دیگری نیز توسط سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران تامین خواهد شد.

وی افزود: پروژه بزرگ شهر آفتاب از لحاظ محیط جغرافیایی در موقعیت مناسبی قرار داشته و شاید پس از اتمام این پروژه عظیم بتوان آن را به نوعی نماد شهر تهران محسوب کرد لذا پتانسیل احداث پروژه های بسیاری در این مجموعه وجود دارد که هم اکنون نیز برای برخی از این پروژه ها در حال مذاکره با سرمایه گذاران خارجی هستیم اما قطعا در پروژه های متنوعی که در مجموعه شهر آفتاب ایجاد خواهد شد از مشارکت و همکاری سرمایه گذاران داخلی نیز استقبال می کنیم. 

عیدیان از احداث بزرگترین شهر بازی خاورمیانه درشهر آفتاب خبرداد و  گفت: همچنین شهرک سلامت نیز که شامل کلینیک ها و پاراکلینیک های جراحی و تخصصی در انواع بیماری‌هاست در پروژه شهر آفتاب راه اندازی خواهد شد که هم اکنون  قرارداد اولیه آن منعقد شده است. 

وی همچنین از احداث شهرک‌های دانشگاهی در مجموعه شهر آفتاب خبرداد و افزود : در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی و شاهد در بخشی از مجموعه مستقرشده و دانشجو دارند که ما بقی دانشگاه‌های متقاضی نیز در صورت تأمین زمین مورد نظر عملیات احداث ساختمان دانشگاهی خود را در این مجموعه آغاز خواهند کرد.

کد خبر 22165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز