دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۵
۰ نفر

حضور عروسک‌های فیلم «شهر موش‌ها‌»، اجرای زنده ترانه معروف این فیلم و همچنین حضور سرزده عروسک «مخمل» خاطرات کودکان دیروز را زنده کرد و کودکان امروز هم از دیدن آنها به شوق آمدند.

شهرموش‌هایی که  زنده شدند

به گزارش ایسنا، در آستانه‌ فیلمبرداری «شهر موش‌ها2» نشستی با حضور مرضیه برومند‌ کارگردان، محسن شاه ابراهیمی طراح دکور و علی سرتیپی و منیژه حکمت تهیه‌کنندگان این فیلم صبح دیروز در سالن اجتماعات باغ‌موزه زندان قصر برگزار شد. در این مراسم مرضیه برومند در سخنانی یادآور شد: بین سال 60تا 63مجموعه «شهر موش‌ها» ساخته شد و سال 63نیز فیلم سینمایی آن را ساختیم که جزو فیلم‌های پرفروش بود.

وی ادامه داد: تا آن زمان فیلم‌ها خیلی مناسب بچه‌ها نبود و در واقع به بهانه بچه‌ها ساخته می‌شد اما شهر موش‌ها نخستین فیلم برای بچه‌ها بود، فیلمی موزیکال که مورد توجه قرار گرفت.مرضیه برومند با بیان اینکه در این فیلم پرسوناژهای سابق به همراه موش‌های جدید حضور خواهند داشت، گفت: وقتی می‌گوییم شهر موش‌ها یعنی درباره یک شهر صحبت می‌کنیم و همین کار را سخت می‌کند.

منیژه حکمت هم با بیان اینکه سال‌ها به‌دنبال ساخت یک کار کودک خوب برای کودکان بوده است‌، مطرح کرد: کاری که بچه‌ها را از پای کامپیوتر به سینما بکشاند و خوشبختانه خانم برومند لطف کردند و با این تعهد که ما چیزی برای کار کم نگذاریم، کارگردانی این فیلم را قبول کردند. در بخش بعدی این نشست سرتیپی «شهر موش‌ها2» را نخستین فیلم گران بخش خصوصی دانست و گفت: ما تا‌کنون فیلمی با این حجم که کاملا در بخش خصوصی ساخته شود‌، نداشتیم. 7‌ماه است مشغول این پروژه هستیم و با عشق کار می‌کنیم. خانم برومند هم بعد از پیشنهادهای زیادی که برای ساخت ادامه این فیلم داشتند خوشبختانه بعد از 30سال پذیرفتند این کار را انجام دهند و ما هم تمام توانمان را گذاشته‌ایم. وی از «کرمان موتور» و «تاژ» به‌عنوان اسپانسرهای این فیلم نام برد.

 

کد خبر 221142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز