همشهری آنلاین: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۲ بند با پرسپولیس مشکل دارم و شاید تصمیم دیگری بگیرم.

غلامرضا رضایی

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پس از اینکه با تیم ملی به جام جهانی رفتیم و یک اتفاق بزرگ برای فوتبال ما افتاد تا مردم باز هم به این رشته علاقه‌مندی بیشتری پیدا کنند، چند روزی را استراحت کردم و سپس در تمرینات پرسپولیس پس از گفت‌وگو با علی دایی و مسئولان باشگاه شرکت کردم.

وی افزود: من با پرسپولیس قرارداد دارم اما متأسفانه در یک یا دو بند با این تیم مشکل دارم و اگر در خصوص آنها به توافق نرسیم، شاید مجبور شوم که خدای ناکرده تصمیم دیگری بگیرم. من پرسپولیس را همیشه دوست داشته‌ام و مخصوصاً اکنون با حضور دایی دیگر شرایط بیشتر فرق کرده است.

رضایی تاکید کرد: خدا آن روز را نیاورد که من بخواهم پول زیاد و یا چیزی را از پرسپولیس بخواهم که گنجایش آن برای پرداخت نباشد. من فقط یکی از خواسته‌هایم از پرسپولیسی‌ها این است که پول سال گذشته و دو سال پیش مرا بدهند. همه خیال می‌کنند ما قراردادهای آن‌چنانی می‌بندیم اما دو سال است که من از باشگاه طلب دارم و هنوز دریافت نکرده‌ام.

وی افزود:‌ من فقط حقم را می‌خواهم؛ نه یک ریال بیشتر و نه یک ریال کمتر. پس از جلسه روز گذشته به من گفتند که تا دو روز دیگر تصمیم نهایی را می‌گیرند. من هیچ وقت دنبال بازار گرمی و این موضوع نرفتم که بخواهم در بوق و کرنا کنم که پیشنهاد دارم و و از اینگونه حرف‌ها بزنم اما خدا می‌داند که بعد از بازی با کره و حتی قبل از آن بازی چه تیم‌هایی خواهان جذب من بودند.

مهاجم قرمزپوشان تأکید کرد:‌همیشه با پرسپولیس صاف و صادق بوده‌ام و فقط حقم را می‌خواهم. با هیچکس هم مشکلی ندارم و باور کنید تشنه این هستم تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم و برای این تیم مؤثر باشم اما به من حق بدهید که بخواهم حقم را از گذشته بگیرم اما فعلاً‌ خبری نشده است.

رضایی تأکید کرد: خوشبختانه امسال تیم بسیار خوبی داریم و همه به دنبال این هستیم تا انشالله فصل گذشته را جبران کنیم. فقط امیدوارم که تکلیفم هرچه سریع‌تر مشخص شود تا بدانم برنامه آینده‌ام چیست. اینطور بلاتکلیفی نه به نفع من است و نه پرسپولیس. بالاخره باید قبول کنیم من هم باید به فکر زندگی‌ام باشم و اگر می‌گویم پول دو سال قبلم را می‌خواهم. به خاطر این است که اگر دست روی دست بگذارم همه چیز فراموش می‌شود. پس امیدوارم که هرچه سریع‌تر این مشکل من حل شود تا با خیال راحت کارم را در پرسپولیس دنبال کنم.

کد خبر 221085
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز