همشهری آنلاین: علی دایی با بیان اینکه مذاکره با انصاری‌فرد بی‌نتیجه بوده است گفت در خصوص وی باشگاه باید تصمیم بگیرد.

به گزارش ایسنا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز دیدار دوستانه این تیم برابر امیدهایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما بر اساس خواسته‌هایی که داشتیم بسته شده و تمرین‌هایمان هم به خوبی در حال انجام است. بازیکنانی که تا به حال جذب شده‌اند مد نظر ما بوده‌اند و در حال حاضر کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم.

وی افزود: پس از اردوی اردبیل اردوی دیگری خواهیم داشت و چهارشنبه صبح عازم رامسر هستیم تا چند روزی هم آنجا به برنامه آماده‌سازی خود بپردازیم.

دایی درباره بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند گفت: من لیستی به باشگاه داده بودم و باشگاه هم تلاش خودش را برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر انجام داد و 90 درصد آن فهرست به پرسپولیس آمده‌اند. حالا ممکن است بعضی از این بازیکنان در فهرست اول یا دوم ما بوده باشند. نهایتا یکی، دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت کریم انصاری فرد هم گفت: من از انصاری فرد خبری ندارم. او جزو بازیکنانی بود که من اول از همه به باشگاه گفتم که با او قرارداد ببندند. صحبت‌هایی هم با او انجام شده است اما متاسفانه این مذاکرات تا به حال نتیجه‌ای نداشته است. 12 روز بود که او گم شده بود و پیدایش نمی‌کردیم. انصاری فرد ناپدید شده بود و تازه آمده است. الان هم شرایط فرق کرده است و ماندن او بستگی به نظر باشگاه دارد. او خواسته‌هایی دارد و دوست دارد ترانسفر شود اما ما دوست داریم بازیکنانی داشته باشیم که تا پایان فصل همراه ما باشند.

دایی درباره دعوت باشگاه رابین کازان از پرسپولیس و او برای حضور در این باشگاه اظهار کرد: سال قبل هم از من دعوت کرده بودند. ان‌شاءالله با دعوت آن‌ها به روسیه می‌رویم و شرایط همکاری دو جانبه را بررسی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره دیدار حساس تیم ملی برابر کره جنوبی اظهار کرد: دیدار سختی با کره داریم اما بازیکنان ما نشان داده‌اند که کارهای سخت را بهتر انجام می‌دهند. بردن این تیم دشوار است اما نشدنی نیست. روز سه‌شنبه همه ما آماده‌ایم که از تلویزیون بازی ایران را نگاه کنیم و ان‌شاءالله جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

کد خبر 218959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز