یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش ضمن ارائه آماری اعلام کرد که 120 هزار و 531 داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را دریافت نکرده و در واقع غایب کنکور به شمار می‌آیند.

مهر نوشت: حسین توکلی درباره میزان غایبان کنکور سراسری سال جاری بر اساس عدم دریافت کارت ورود به جلسه، گفت: برای شرکت در آزمون سراسری 92 تعداد یک میلیون و 83 هزار و 571 نفر ثبت نام کردند که برخی از این داوطلبان به منظور ورود به جلسه باید دو یا سه کارت دریافت می کردند.

وی ادامه داد: از تعداد افرادی که در کنکور ثبت نام کرده بودند تعداد 963 هزار و 40 داوطلب معادل 88.88 درصد از شرکت کنندگان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده و تعداد 120 هزار و 531 نفر معادل 11.12 درصد از شرکت کنندگان نیز هیچ کارتی دریافت نکردند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، این تعداد داوطلبان در واقع غایبان کارت محسوب می‌شوند و حتی اگر برای شرکت در آزمون حاضر شده اما کارت دریافت نکرده بودند به هیچ عنوان حق شرکت در کنکور نداشته و جز غایبان به شمار می‌آیند.

توکلی یادآوری کرد: ممکن است یک عده هم کارت دریافت کرده اما سر جلسه حاضر نشده اند که آمار این تعداد داوطلبان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 220992
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز