نمایشگاهی از نقاشی‌های منور رمضانی معروف به «ننه‌حسن» هنرمند خودآموخته در گالری نامی خانه هنرمندان ایران برپاست.

ننه‌حسن نقاشی‌هایش را  به خانه هنرمندان ایران آورد

جمشید حقیقت‌شناس هنرمند نقاش و مدیر گالری‌های خانه هنرمندان ایران در گفت‌وگو با فارس درباره نمایش آثار ننه‌حسن در خانه هنرمندان ایران گفت: هر کسی که اثری هنری را به‌وجود آورد، می‌توان برای او در خانه هنرمندان ایران نمایشگاه برگزار کرد و این جزو سیاست‌های خانه هنرمندان ایران است.

در راستای حمایت از هنرمندان خودآموخته، ‌با خانم منور رمضانی با پیگیری‌های پسرش از سال گذشته در تعامل بودیم تا نمایشگاهی از آثار ایشان را برگزار کنیم و سرانجام در تیرماه امسال موفق به برگزاری این نمایشگاه شدیم.

این هنرمند نقاش درباره جایگاه آموزش به هنرمندان خودآموخته هم گفت: به‌نظر من به‌طور کلی هنر یک امر خودآموخته است و آکادمی این هنر را برای کسانی که می‌خواهند وارد این حوزه شوند، توضیح می‌دهد. بنابراین تنها کاری که برای این هنرمندان می‌توان کرد، ایجاد شرایط و بستر مساعدی است تا آنچه در ذهن دارند، به اثر هنری تبدیل کنند. او درباره ارتباط مردم با این آثار گفت: مردم به‌خاطر سادگی و لطافت موجود در این آثار با آن ارتباط برقرار می‌کنند چرا که احساس خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند. این نمایشگاه تا 12تیر در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان است.

 

کد خبر 220962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز