همشهری آنلاین: با هدف معرفی توانمندی‌های هنری و ظرفیت هنر‌جویان توان‌یاب، آثار هنرمندان دارای معلولیت در نمایشگاه پاراآرت در شهر توکیو ژاپن شرکت داده می‌شود.

پوستر نقاشی

به گزارش ایسنا، مسابقات نقاشی و خوشنویسی پاراآرت آسیایی ژاپن با عنوان "عبور هنر فراتر از مرزها و معلولیت‌ها" ویژه هنرمندان دارای معلولیت در مهر ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه پاراآرت آسیایی ژاپن با هدف افزایش اعتماد به نفس و خود اتکائی افراد معلول از طریق هنر، ارتقاء درک و آگاهی عمومی مرتبط با موضوعات معلولیت و پیشبرد ارتباطات بین‌المللی میان کشورهای آسیائی در زمینه هنرهای مرتبط با معلولیت هر ساله مسابقاتی را برگزار می‌کند.

از تمامی کارآموختگان، کار‌آموزان و هنر‌جویان سراسر کشور دعوت به عمل آمده تا آثار نقاشی و خوشنویسی خود را انتخاب و بر اساس شرایط مشخص شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

مجتمع رعد پس از بررسی آثار رسیده توسط اساتید مجرب نقاشی و خوشنویسی کشور آثار برتر را در این مسابقه شرکت خواهد داد و در صورت پذیرش در نمایشگاه اصل اثر از سوی امور بین الملل این مجتمع به کشور ژاپن ارسال خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار و رزومه خود را حداکثر تا پایان تیر ماه به نشانی paraart@raad-charity.org ارسال کنند.

دبیرخانه آثار ارسالی را فقط از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد و باید این شرایط در ارسال آن رعایت شود:

فرمت تصویر آثار ارسالی jpg با وضوح 300 dpi

حداکثر اندازه آثار نقاشی81*65 سانتیمتر و خوشنویسی 150*65 سانتیمتر.

ارسال فایل word مشخصات شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت و عنوان اثر.

هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

 

کد خبر 220847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز