گروه حوادث: 2 برادر قاچاقچی با اجاره یک دامداری در ورامین و خرید تعدادی گوسفند، دست به تهیه مخدر شیشه می‌زدند و مواد تهیه شده را در تهران به فروش می‌رساندند.

سردار سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با بیان این خبر به همشهری گفت: اردیبهشت‌ماه امسال مأموران پلیس عملیات ویژه شرق تهران از طریق گزارش‌های مردمی در جریان فعالیت مرموز 2 برادر در یک دامداری در ورامین قرار گرفتند و این محل را زیرنظر قرار دادند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که 2 برادر با اجاره دامداری، حدود 20راس گوسفند در آنجا نگهداری می‌کنند اما آنچه مشکوک به‌نظر می‌رسید این بود که آنها با استخدام یک چوپان افغانی، صبح‌ها گوسفندها را در اختیار وی قرار می‌دادند تا برای چرا همراه خودش ببرد و بعد از ظهرها نیز در مقابل در، آنها را از وی تحویل می‌گرفتند و حتی اجازه نمی‌دادند که او وارد دامداری شود.

همین مسئله شک مأموران را برانگیخت و آنها به‌صورت نامحسوس تحقیقات خود را ادامه داده و دریافتند که 2 برادر جوان داخل دامداری دست به تهیه مخدر شیشه می‌زنند. با این اطلاعات، ماجرا به مرجع قضایی گزارش و دستور بازداشت برادران قاچاقچی صادر شد.سردار فتحی افزود: مأموران پس از ورود به داخل دامداری، هر دو برادر را دستگیر کردند و در بازرسی آنجا لوازم تهیه و همچنین بسته‌بندی مخدر شیشه را کشف کردند.

کد خبر 220371
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز