سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم کربلای عراق پس از پایان بازی تیمش برابر نیروی هوایی بر اثر خونریزی مغزی ناشی از حمله پلیس جان باخت.

مرگ مربی عراقی

به گزارش ایسنا، پلیس عراق پس از پایان دیدار تیم‌های کربلا و نیروی هوایی با ضربات باتوم به محمد عباس، سرمربی کربلا حمله برد و او را به کام مرگ فرستاد.

محمد ناصر، رئیس باشگاه کربلا گفت: بعد از پایان بازی پلیس ورزشگاه می‌خواست یکی از بازیکنان تیم ما را به زور از ورزشگاه خارج کند. محمد عباس خواست مانع این کار شود که این با واکنش بسیار بد پلیس همراه شد؛ به طوری که چند نفر آنها ضرباتی شدید به سر او وارد کردند که باعث شکستگی جمجمه، خونریزی مغزی و در نهایت مرگ او شد.

او افزود: خواستار لغو محرومیت بازی در ورزشگاه‌های خود هستیم و متاسفانه هنوز شاهد چنین رفتارهایی هستیم. به گفته یکی از مسئولان افراد مظنون دستگیر شده و به زودی مجازات خواهند شد. محمد عباس شهروند هلند است و به زودی این کشور هم دخالت خواهد کرد و قضیه پیچیده‌تر می‌شود.

این حادثه‌ مرگبار در حالی اتفاق افتاد که عراق تلاش می‌کند، نظر فیفا برای برگزاری بازی‌های خانگی خود در بغداد و دیگر شهرهای این کشور را جلب کند.

پیش از این فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با ایران در ورزشگاه الشعب را داده بود که فدراسیون فوتبال ایران با این پیشنهاد مخالفت کرد.

کد خبر 220359
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز