گروه حوادث: مرد تیرانداز بعد از قتل 3 کارمند خود در ساختمانی اداری در شهر سنت لوئیس آمریکا، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

حوادث خارجی

این حادثه بعداز ظهر پنجشنبه به وقت محلی رخ داد و در جریان آن 2مرد و 2زن کشته شدند. ساختمانی که حادثه در آنجا رخ داد یک ساختمان اداری در جنوب شهر سنت‌لوئیس بود که شرکت‌های متعددی در آنجا فعالیت می‌کردند. ساکنان یکی از همین شرکت‌ها با شنیدن صدای شلیک گلوله در مرکز درمانی که در این ساختمان بود، با پلیس تماس گرفتند و طولی نکشید که مأموران ساختمان را احاطه و ساکنان را تخلیه کردند.

مأموران پلیس سپس راهی مرکز درمانی، جایی که تیراندازی در آنجا رخ داده بود شدند و در آنجا با اجساد غرق خون 2زن و 2مرد روبه‌رو شدند. مایکل ساک، از فرماندهان پلیس شهر سنت لوئیس به آسوشیتدپرس گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که عامل تیراندازی یکی از کسانی بود که جسدش در ساختمان پیدا شد. او ادامه داد: این مرد که احتمالا صاحب مرکز درمانی بوده، به‌دلیلی نامعلوم به روی 3نفر از کارمندانش آتش گشوده و سپس با شلیک گلوله دست به‌خودکشی زده است.

پلیس هویت قربانیان را فاش نکرده اما آنها را 40تا 50ساله معرفی کرده است. در حال حاضر تحقیقات درخصوص انگیزه عامل این جنایت خونین ادامه دارد و مأموران پلیس سرگرم تحقیق از آشنایان و بستگان قربانیان هستند. ناامنی و خشونت با استفاده از سلاح گرم معضلی است که جامعه آمریکا همواره از آن رنج می‌برد و دولتمردان این کشور تا‌کنون از حل آن عاجز مانده‌اند.

این حادثه در حالی رخ داد که چند روز پیش از آن نیز پسر جوانی در شهر سانتامونیکا درحالی‌که سر تا پا مسلح بود اقدام به قتل برادر و پدرش کرد و پس از خروج از خانه، مردم را به گلوله بست و بعد از 20دقیقه تیراندازی و قتل 5نفر، سرانجام به ضرب گلوله پلیس از پا درآمد.

کد خبر 218772
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز