سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگاه ویژه "بازیگر و متن" با حضور لوون هفتوان در مدرسه بین المللی سینما تئاتر دراما برگزار می‌شود.

سینما

به گزارش همشهری آنلاین، هیئت علمی این مدرسه همراه با علی آبرومندی مدیر بخش بین الملل پس از نشست حضوری با "لوون هفتوان" توانست به امضاء قراردادی مبنی بر همکاری مشترک به ورکشاپی با نام کارگاه ویژه بازیگر و متن"Special workshop Actor and Lyrics" زیر نظر لوون هفتوان برسد که این کارگاه با تاکید بر آموزه هایی از شیوه های اجرایی مدرن و نگاهی نو به هدایت بازیگر، تحلیل نقش، تحلیل متن و ... در یک ترم یک ماهه از اوایل مرداد ماه سال 92 برگزار خواهد شد.

این کارگاه ویژه در 12 جلسه 3 ساعته فقط تعداد محدودی را می‌پذیرد و آزمونی را در روزهای 11 و 12 و 13 تیر ماه 92 برگزار خواهد کرد.

لوون هفتوان در سال 1370 از آکادمی هنرهای نمایشی روسیه فارغ التحصیل شد و در سال 1374 کمپانی "لماز" را در کانادا تاسیس کرد و با هدف تعالی هنر گروه تئاتری "ریرا" را هم در تورنتو به راه انداخت و تاکنون نمایشنامه های زیادی به کارگردانی وی به صحنه رفته و جوایز مختلفی را از فستیوال های جهانی کسب کرده است.

لوون هفتوان در حوزه سینمای معنا گرا در آثاری همچون "در کوچه های عشق"، "سر و صدای تاریک"، "پرویز" و "لرزاننده چربی" حضور پررنگی داشته و کارگردانی نمایش هایی «آهای کی اونجاست؟» (ویلیام سارویان)، «عاشق» (هارولد پینتر)، «دارم خوای می‌بینم. نمی‌بینم؟» (لوئیجی پیراندلو)، «مرغ دریایی» ( آنتوان چخوف)، «شاید رویا» ( لوئیجی پیراندلو) و « یکشنبه» ( هارچ تارونیان) را در کارنامه درخشان خود به همراه دارد و در حال حاضر نیز سرگرم آماده سازی دو پروژه تئاتری به زبان های ارمنی و انگلیسی در کانادا است.

آزمون کارگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام تنها تا تاریخ 9 تیر خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره های 66714445- 66705637 تماس حاصل بگیرند و یا به آدرس خیابان جمهوری خیابان سی تیر، نرسیده به بنیاد سینمایی فارابی پلاک 67 مدرسه بین المللی سینما و تئاتر دراما مراجعه کنند و یا از طریق آدرس اینترنتی: www.dramacollege.ir در لینک مدرسه ثبت نام اینترنتی انجام دهند.

 

کد خبر 220308
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز