همشهری آنلاین: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج و بسیجیان با همه وجود از رییس جمهور منتخب حمایت می کنند و وقتی کار خود را آغاز نمودند، بسیج پیشنهادات و نقد عملکرد ایشان را ارائه می کند همانطور که درباره رییس جمهور فعلی عمل شد.

تویسرکانی

حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیام امام خامنه‎ای به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: احساسات جامعه پس از انتخابات در دو حوزه شادمانی و ناشادمانی است. شادمانی هواداران در تهران و برخی شهرهای بزرگ طی شب گذشته و امروز وجود داشت که با مدیریت هوشمندانه ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب بدون هیچگونه رفتار سازماندهی شده فقط شادمانی مثبت برای پیروزی در انتخابات بود.

 تویسرکانی خواست دشمن را در حوزه شادمانی پس از انتخابات پیگیری مباحث ساختارشکنانه و ضدنظام عنوان نموده و اظهار داشت: در حوزه احساسات مربوط به ناشادمانی نباید در زمین دشمن بازی کرد و ناشادمانی از انتخاب فردی در انتخابات نباید به موضوعاتی همچون حق و باطل و جبهه کفر و جبهه اسلام تعبیر شود چون انتخابات اینگونه نبوده است و این انتخابات در داخل نظام اسلامی انجام شده و در واقع شهر سقوط نکرده بلکه شهردار عوض شده است.

اهم اظهارات تویسرکانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج را در ادامه بخوانید:

  • طبق پیام امام خامنه ای پیروز حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پُرنشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
  • پس از اعلام نتایج انتخابات پیامک های تخریبی با استفاده استفاده از آیات و روایات و برخی سخنان امام خمینی علیه الرحمه و شهدا توسط یک خط انحرافی منتشر شد که خواست آمریکا مبنی بر حاکمیت دوگانه در کشور و جدایی مردم از نظام اسلامی را ترویج می نمود که بسیار اشتباه است.
  • مقام معظم رهبری این انتخابات را باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان می دانند. طبق فرموده امام خامنه ای، بسیج و بسیجیان با همه وجود از رییس جمهور منتخب حمایت می کنند و امیدواریم منتخب ملت نیز در مسیر پیشرفت و عدالت حرکت کند و وقتی کار خود را آغاز نمودند، بسیج پیشنهادات و نقد عملکرد ایشان را ارائه می کند همانطور که درباره رییس جمهور فعلی عمل شد.
  • برخی در انتخابات، خط سیاسی خود را از غیر رهبری گرفتند که با اعلام نتیجه انتخابات و عدم موفقیت نامزد مورد حمایتشان سرخورده شده اند در حالیکه این انتخابات به برکت امدادهای غیبی و دعای پاک امام خامنه ای در بهترین حالت برگزار شد.
  • این رای نیاوردن نباید به حساب اصل انقلاب گذاشته شود چون یک نفر معادل خون شهدا و ارزش های انقلاب نیست و دلایل آن هیچ ربطی به ولایت و نظام ندارد.
  • این انتخابات در سلامت کامل و امنیت کافی، با حضور حداکثری که تلاش هشت ساله دشمنان را خنثی کرد و بدون سوء استفاده جریان ها و احزاب و نامزدها از بسیج و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر 219252
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز