همشهری آنلاین: عسگراولادی گفت: ولایتی به اشتباه فکر می‌کرد که رای بالایی دارد و من می‌خواستم ولایتی را ببینم و به او بگویم که او رای بالایی ندارد و رای قالیباف از او بالاتر است اما نتوانستم وی را ببینم.

ایسنا نوشت: حبیب‌الله عسگراولادی در حاشیه مراسم یادواره شهدای موتلفه در پاسخ به این پرسش که چرا اعضای ائتلاف پیشرفت به میثاق خود پایبند نبودند، گفت: باید این سوال را از خود آنها بپرسید، در مورد آقای ولایتی می‌گویم که وی براساس اخباری معتقد بود که در بعضی از استان‌ها رای اول را دارد که البته این اخبار، اخبار درستی نبود. من می‌خواستم ولایتی را ببینم و به او بگویم که او رای بالایی ندارد و رای قالیباف از او بالاتر است اما نتوانستم وی را ببینم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که دلیل شکست اصولگرایان در انتخابات چه بود، اظهار کرد: عدم اجماع اصولگرایان و حضور با چند چهره باعث شکست آنها شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نحوه تعامل حزب موتلفه با رییس جمهور منتخب چگونه است، خاطرنشان کرد: من با تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانستم کار کنم. من همه آنها را از قبل می‌شناسم و با همه آنها کار کرده‌ام. معتقدم ما مهره سفید و سیاه نداریم و همه شایسته‌اند.اکنون که آقای روحانی رای آورده‌اند، با ایشان صمیمانه همکاری می‌کنیم.

این فعال سیاسی در پایان در پاسخ به این پرسش که توصیه شما به روحانی در مورد انتخاب اعضای کابینه چیست، گفت: آقای روحانی باید همانطور که رهبری گفته‌اند، از اهل حل و عقد در کشور استفاده کند و من مطلعم که وی برای انتخاب اعضای کابینه به مشورت با افراد مختلف روی آورده است.

کد خبر 219182
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز