همشهری آنلاین: محسن رضایی با انتشار بیانیه شماره 3 خود، از حامیان خود دعوت کرد که برای شکرگزاری به درگاه خدای متعال، پنجشنبه بعدازظهر هفته جاری در مکان‌های مناسبی تجمع و برای این پیروزی بزرگ ایران اسلامی شکرگزاری کنند.

متن این بیانیه به نقل از ایسنا بدین شرح است:

«برادران و خواهران گرامی، حامیان عزیز!

از همراهی صادقانه و بدون چشم‌داشت شما از اینجانب صمیمانه سپاسگزارم. شما و من برای یک جهاد اقتصادی و بهبود در زندگی مردم و گسترش نفوذ اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی در منطقه، به صحنه انتخابات آمدیم، هرچند در ظاهر پیروز نشدیم ولی توانستیم با تبیین برنامه، رعایت اخلاق و کسب آرای قابل توجهی از مردم پیروز شویم و مهمتر از همه رضایتمندی اکثریت جامعه و رای دهندگان را از منش و رفتار خود در انتخابات به دست آوریم.

به همین دلیل ضمن شکرگزاری به درگاه خدای متعال به تمامی شما عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و از شما می‌خواهم در پنجشنبه بعدازظهر هفته جاری در مکان‌های مناسبی تجمع و برای این پیروزی بزرگ ایران اسلامی شکرگزاری کنیم.

ما در صحنه انتخابات چند کار مهم و فراموش ناشدنی را انجام دادیم:

1- ارائه برنامه: ما برای اداره دولت در تمامی ابعاد به ویژه مسائل اقتصادی و مخصوصاً مسائل مربوط به زندگی مردم برنامه‌هایی را ارائه دادیم که مورد قبول جامعه قرار گرفت و در نظر سنجی‌های متعدد، اکثریت ملت ایران از آن برنامه‌ها استقبال کردند و در همین راستا سایت ویکی رضایی را تاسیس و نظرات کارشناسان کشور را برای تکمیل برنامه اخذ می‌کردیم.

2- گفتمان جدید: ما گفتمان انقلاب اسلامی را یک گام جلوتر بردیم و آن را از مرز ایستادگی به مرز پیشروی اقتصادی و فرهنگی ارتقا بخشیدیم بنابراین معتقدیم که ایستادگی را باید در کنار پیشروی اقتصادی و فرهنگی ساماندهی کنیم، لذا تلاش کردیم که از تحجر و غرب زدگی جدید جلوگیری کنیم هر چند در این زمینه راهی طولانی در پیش داریم ولی ادبیات آن را توانستیم طرح کنیم. گفتمان ما متکی به توازن معرفتی اسلام است، ما اسلام را تنها در بعد فردی و حکومتی نمی بینیم بلکه معتقد به بعد سوم اسلام یا اسلام اجتماعی که همان بعد اجتماعی فراموش شده است می‌باشیم لذا بر اسلام زندگی در کنار اسلام فردی و حکومتی پافشاری کردیم.

3- حقوق مردم: ما توانستیم توجهات را به حقوق مردم در تمامی اقشار جامعه برگردانیم و همه را به سوی یک جنبش مردم خواهی دعوت کنیم. ما از حق کارگران، کشاورزان، کارآفرینان، جوانان، بانوان، روستائیان، عشایر، معلمان، هنرمندان و... دفاع کردیم. ما توانستیم علیه تبعیض و پارتی‌بازی و رشوه فریاد بکشیم و از اقوام ایرانی دفاع جانانه‌ای به عمل آوریم.

ما در آینده خیزش مردم‌خواهی در کشور را ادامه می‌دهیم و همه نظرات را به مردم و زندگی ورفع مشکلات آنتها متوجه خواهیم کرد.

4- اخلاق و دین: ما و شما اخلاق را در سیاست و در مبارزات انتخاباتی رعایت کردیم، با رمز یا ابوالفضل وارد انتخابات شدیم، از مرجعیت دینی دفاع کردیم. با وجود آنکه همه اقشار و گروه‌های اجتماعی در میان ما بودند ولی حرکات زننده و خلاف اخلاق و خلاف امنیت ملی از شما سر نزد.

5- اقتصاد: ما مهمترین مسئله کشور را اقتصاد اعلان کرده و توجهات را به سوی آن جلب کردیم. البته ما به اقتصاد، فرهنگ و فرهنگ اقتصادی توجه کردیم. هم از اثر فرهنگ بر اقتصاد و هم اثر اقتصاد بر فرهنگ را توضیح دادیم. به حدیث معروف پیامبر که "کاد الفقران یکون کفرا" اشاره کردیم در ضمن از جهاد اقتصادی و فرهنگ اقتصادی هم نام بردیم. ما ثابت کردیم که به گردنه سوم انقلاب که اقتصاد است رسیده‌ایم و عبور از آن هم نظام و هم زندگی مردم را تضمین می کند و گرنه هردو در معرض خطر قرار گرفته‌اند.

در پایان ضمن تشکر مجدد از شما تقاضا می‌کنم که بیائید گفتمان و برنامه ای که ارائه کرده ایم را در حد وسع و توان خود در زندگی خویش و جامعه اطرافمان پیگیری کنیم. فرهنگ، کار، برنامه و تلاش را در محیط اطرافمان نهادینه کنیم و در این راستا از کمک به دولت و نظام جمهوری اسلامی دریغ نورزیم.

برادر شما محسن رضایی»

کد خبر 219179
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز