یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص بورس تهران که از 25 خرداد ماه و با اعلام نتیجه اولیه آرای ریاست جمهوری رشد جهشی خود را آغاز کرد و موفق به عبور از نیمه 46 هزار واحدی شده بود، در معاملات 26 خرداد ماه به راحتی قله 47 هزار واحدی را فتح کرد.

ایسنا نوشت: با مشخص شدن نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری، بورس تهران به این انتخاب واکنش مثبت نشان داد و در ساعات اولیه معاملات امروز به راحتی وارد کانال 47 هزار واحدی شد.

بورس تهران که از دیروز و با مشخص شدن نتیجه اولیه انتخابات روند جهشی خود را آغاز کرده و با رشد 951 واحدی برای اولین بار وارد کانال 46 هزار واحدی شده بود، با اعلام نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری از ابتدای زمان معاملات به رشد خود شدت داد و با رشد 835 واحدی، از کانال 47 هزار واحدی گذشت.

به این ترتیب استقبال سرمایه‌گذاران بورس تهران از سیاست‌های اقتصادی دولت منتخب، آرامش سیاسی را به بورس برگرداند و موجب تشکیل صف‌های خرید سنگین در بورس تهران و رشد 1،8 درصدی شاخص تا نیمه معاملات شد.

با این اتفاق رکورد 46 ساله بورس تهران با عبور شاخص از کانال 47 هزار و 460 واحد شکسته شد و بورس تهران با بازدهی بیش از 23 درصدی توانست روی خوش خود را به سرمایه‌گذاران نشان دهد.

کد خبر 219085
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز