همشهری آنلاین: دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه سلامت رای مردم را تضمین می‌کنیم، گفت: رای مردم دشمن را می‌شکند و این یک انگشت مردم که با آن رای می‌دهند و اثر آن را برای رای دادن در برگه‌ها ثبت می‌کنند در چشم آمریکا و اسرائیل فرو می‌رود.

مهر نوشت: آیت الله احمد جنتی بعد از انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: مردم قدر نعمت آزادی که خدا به آنها داده است را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب، امام (ره) و رهبری منتی خدا بر سرشان گذاشته که می‌توانند آزادانه رای دهند و در تمام انتخابات‌ها شرکت کنند. مردم وظیفه خودشان بدانند و در اولین فرصت رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

دبیر شورای نگهبان گفت: رای مردم دشمن را می‌شکند و این یک انگشت مردم که با آن رای می‌دهند و اثر آن را برای رای دادن در برگه‌ها ثبت می‌کنند در چشم آمریکا و اسرائیل فرو می‌رود.

وی افزود: آنها آرزو می‌کنند که مردم کمتر رای دهند تا جمهوری اسلامی سقوط کند و از این یاوه گویی‌ها می‌گویند.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که رای آوردند بدانند که از سوی مردم مامور هستند، باید صادقانه خدمت کنند و باندبازی و سیاسی بازی هم نداشته باشند.

دبیر شورای نگهبان افزود: مشکلات زیادی را داریم و باید به فکر حل آنها باشیم. مردم و نامزدها اجر کارشان را از خدا بخواهند.

وی تصریح کرد: کار ناظران شورای نگهبان مشخص است، باید نظارت دقیق داشته باشند تا آرای مردم سالم به صندوق‌ها ریخته شده و سالم بیرون بیاید.

دبیر شورای نگهبان در ادامه افزود: ناظران باید تا لحظه شمارش آرا حضور داشته باشند چرا که اعتماد مردم بیشتر جلب می‌شود و با کمال رشادت اعلام کنند که انتخابات سالم برگزار شد.

آیت الله جنتی در پایان افزود: سلامت رای مردم را تضمین می‌کنیم.

کد خبر 218645
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز