همشهری آنلاین: رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: محرومیت دهنوی تا اطلاع ثانوی به خاطر رفتار غیرورزشی اوست که مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را به جان هم انداخته است.

دهنوی

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دهنوی تا اطلاع ثانوی محروم است و طبیعتا پس از شنیدن توضیحات او رای نهایی را صادر می‌کنیم. پرسپولیس از این بازیکن شکایت کردند و مستندات قابل بررسی دارند. ما با دریافت این مستندات از یک طرف و قرارداد این بازیکن با سپاهان از طرف دیگر، تشخیص دادیم رفتار غیرورزشی صورت گرفته که باید با آن برخورد شود.

وی افزود: کمیته انضباطی دستور موقت صادر کرده و فعلا تا رسیدگی کامل به پرونده این بازیکن حق حضور در تمرینات هیچ تیمی از جمله سپاهان را ندارد. بزودی او را برای توضیحاتش به کمیته انضباطی فرا می‌خوانیم.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به اینکه آیا استقلال در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش حق ثبت نقل و انتقالاتش را ندارد، گفت: این موضوع فقط مربوط به استقلال نمی‌شود بلکه از قبل هم اعلام کردیم تعدادی از باشگاه‌ها به خاطر بدهی، تا زمانی که مطالبات را پرداخت نکرده یا برایشان تعیین و تکلیف نکنند، حق ثبت رسمی هیچ‌گونه قرارداد فوتبالی را ندارند. مبلغ بدهی‌ها باشگاه‌ها از جمله استقلال هم که قبلا اعلام شده است.

کد خبر 218338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز