همشهری آنلاین: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ در صورتی که احساس کنم اصولگرایان در انتخابات شکست می‌خورند از صحنه رقابت کناره گیری می‌کنم.

مهر نوشت: غلامعلی حدادعادل یکشنبه شب در جمع مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهرستان، با اشاره به اینکه با علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف 6 ماه پیش ائتلاف پیشرفت را تشکیل دادیم و مقرر شد ما 3 نفر با هم رقابت نکنیم تا مبادا اصولگرایان در انتخابات 24 خرداد شکست بخورند، افزود: من بر این عهد و پیمان استوارم و اگر احساس کنم احتمال شکست اصولگرایان وجود دارد برای پیروزی صحنه رقابت را ترک می کنم.

وی با بیان اینکه تاکنون بر اساس تبلیغات و نظر سنجی‌ها اصولگرایان اقبال بیشتری برای پیروزی دارند ولی برای پیروزی اصولگرایان قطعا بدانید به تکلیف خود عمل می کنم، اظهار داشت: مطمئن باشید ورود بنده به عرصه انتخابات بر حسب احساس وظیفه بوده و اگر وظیفه من کنار رفتن باشد به ان عمل می کنم، ما مصلحت انقلاب را می خواهیم و من معتقدم پیروزی اصولگرایان به مصلحت انقلاب است پس کاری که منجر به شکست اصولگرایان در انتخابات شود نخواهم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه قول می دهم هر جا که باشم در خدمت اسلام و انقلاب و ایران و آذربایجان خواهم بود، عنوان کرد: در مناظره های انتخاباتی وظیفه ام را انجام دادم، طوری حرف نزدم که بر خلاف مصلحت کشور باشد. برای اینکه رای بیاورم وعده ای نداده ام که بدانم عملی نیست. به دلیل اینکه 14 سال نماینده مجلس بودم و در دوره ای هم رییس مجلس بودم می دانم چه حرفی در حیطه اختیار رئیس جمهور است و چه قولی نیست.

کد خبر 218113
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز