همشهری آنلاین: رسول خادم، حمید سوریان و بهنام ابوالقاسم پور کشتی گیر و فوتبالیست های تهرانی که نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بودند، از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادند.

رسول خادم و حمید سوریان

به گزارش مهر، رسول خادم که از اعضای ائتلاف پیشرفت و عدالت در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بود و سابقه عضویت دو دوره گذشته شورای اسلامی شهر تهران را دارد، در رابطه با کناره گیری خود اعلام کرد: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تمایلی به ثبت نام و اعلام کاندیداتوری خود نداشتم اما بدلیل اصرار برخی از همکاران و عزیزانی که در جریان فعالیتهای ده سال گذشته من در شورای دوم و سوم به عنوان مسئول کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، و برنامه و بودجه شورا بودند، ثبت نام کردم. برخی از گروههای فعال در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران هم محبت کردند و نام بنده را در لیستهای انتخاباتی خود گذاشته و حتی اعلام هم داشته‌اند.

وی گفت: اما واقعیت این است که فارغ از سوابق و تجربیات جزیی این حقیر در عرصه های مدیریتی، به نظر می رسد حضور و فعالیت ده ساله به اتکاء و اعتماد رای مردم عزیر آن هم در نهادی چون شورا که نیاز به تنوع مستمر دیدگاه‌ها، سلیقه‌ها و تخصص‌ها دارد، کافی است، و باید این میدان را برای حضور سایرین آزاد گذاشت.

از طرف دیگر بعد از اینکه در حدود یک سال و نیم گذشته امکان حضور مجدد من در عرصه ورزش فراهم شده، انتظار مردم از این حقیر ادامه حضور در عرصه ی ورزش و به ویژه کشتی است. از اینرو تصمیم گرفتم با انصراف از حضور در انتخابات شورا، ضمن ادامه تدریس در دانشگاه بعنوان یک معلم، در فرصت نامشخصی که فعلا برای فعالیت در میدان کشتی نیز در اختیار دارم، تا جایی که ممکن باشد و بگذارند در عرصه ی ورزش بمانم و فعالیت کنم.

حمید سوریان دیگر کشتی گیر ایرانی و قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن نیز از حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران انصراف داد.

قهرمان المپیک لندن پس از این تصمیم اظهار داشت: پس از ثبت نام و انتشار خبر آن، واکنشهای مردم برایم بسیار جالب و درس آموز بود. من در ابتدا احساس می کردم حضورم در این عرصه باعث خرسندی مردم خواهد شد، اما وقتی در کوچه و خیابان با مردم مواجه می‌شدم و یا اینکه با برخی دوستان وکارشناسان گفت و گو می کردم، بیشتر آنها بر این موضوع تاکید می کردند که من همچنان باید راه قهرمانی را ادامه بدهم. من هم بخوبی می‌دانم که همچنان می‌توانم در عرصه کشتی افتخارآفرین باشم.

وی گفت: با شناخت و ارزیابی که از مردم عزیز شهرم دارم، شک ندارم با حضور در انتخابات نیز می‌توانستم رای اعتماد آنها را بدست آورم. این مسئله چندان دور از دسترس نبود، ولی می خواستم به صورت واقعی به مردم تهران و کل ایران بگویم که تشویق‌های آنها انگیزه‌ای شد تا با انرژی مجدد به عرصه رقابتهای کشتی بازگردم.

همچنین بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق فوتبال نیز از حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران انصراف داد.

کد خبر 218009
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز