همشهری آنلاین: مرضیه برومند خالق "مدرسه موش‌ها" می‌گوید ممکن است در سینما بعضی جزئیات به چشم نیاید ولی در بهتر شدن کلیت کار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

broumand

مرضیه برومند کارگردان و بازیگر پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: برای من به عنوان یک کارگردان بسیار مهم است که لباس بازیگرهایم را چه کسی و با چه دیدگاهی طراحی می‌کند.

او ادامه داد: نوع پوشش بازیگرها در اینکه نقش‌شان قابل باور جلوه کند بسیار تاثیرگذار است و اگر به این مقوله توجه نشود تماشاگر هوشمند امروز خیلی سریع ری اکشن نشان می‌دهد و در واقع بازیگر را پس می‌زند.

کارگردان"زی زی گولو" گفت: شاید بعضی‌ها فکر کنند که چون من اکثرا برای کودکان کار می‌کنم خیلی حساسیتی روی لباس کاراکترهایم ندارم که باید بگویم کاملا برعکس است و اتفاقا با حساسیت بیشتری طراحی لباس کارهای کودکم را پیگیری می کنم.

برومند درباره طراحی لباس آخرین ساخته اش "آب پریا" گفت: به دلیل اینکه این سریال که نوروز پخش شد فضای فانتزی داشت باز هم مسئله پوشش کاراکترهایم بسیار زیاد قابل پرداخت و حساس بود بنابراین من باید با محدودیت‌هایی که وجود دارد لباسی بر تن بازیگرهایم بکنم که فضای فانتزی را به تماشاگر منتقل کند.

کد خبر 217630
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز