یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۸
۰ نفر

برنامه صبحگاهی «ویتامین3» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای سیدعلی ضیا ویژه‌برنامه‌ای را به مناسبت نیمه شعبان روانه آنتن می‌کند که در آن 20زوج با حضور بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران با یکدیگر پیمان ازدواج می‌بندند.

تلویزیون برنامه ویتامین 3


این برنامه که فردا دوشنبه سوم تیر روی آنتن می‌رود، ساعت 11صبح آغاز شده و بخش اول آن تا ساعت 13ادامه دارد. پس از پذیرایی مهمانان و صرف ناهار، برنامه از ساعت 15ادامه پیدا می‌کند و تا ساعت 19آنتن شبکه 3سیما را به‌خود اختصاص می‌دهد. مهران رجبی، جمشید مشایخی، رضا قوچان نژاد، خسرو حیدری، پژمان بازغی، سام درخشانی، مرجانه گلچین، نیوشا ضیغمی،‌ ماه‌چهره خلیلی، رضا صادقی و محمد علیزاده ازجمله بازیگران، خوانندگان و ورزشکارانی هستند که در جشن نیمه شعبان ویتامین3شرکت می‌کنند.قرار است به هر زوج مبالغی هدیه نقدی داده شود و برگزاری مسابقه بین آنها نیز ازجمله آیتم‌های برنامه به سردبیری افشین حسین‌خانی است.

شبکه 4برنامه‌های تابستانی متنوعی را تدارک دیده است.

«به وقت ایران» شب‌نشینی تابستانی شبکه4

شبکه 4سیما درایام تابستان امسال مجموعه‌ای از بهترین برنامه‌های ترکیبی، مسابقه و فیلم‌های سینمایی را به بینندگان فرهیخته خود عرضه می‌کند.مدیر شبکه 4سیما در تشریح ویژه‌برنامه‌های تابستانی این شبکه گفت: شبکه4در ایام تابستان با نمایش بیش از ده‌ها مجموعه جذاب و دیدنی جدید و تازه‌ای را از مجموعه‌های علمی، سینمایی، فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

به گفته دکتر رستم وندی برنامه «به وقت ایران»، پخش 2مسابقه تلویزیونی«بعد چهارم» و «چهار، سه، دو، یک»، سری سوم مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک»، جشنواره فیلم سینمایی و جشنواره فیلم‌های مستند تابستانی، پخش چند سریال جدید خارجی، «درس‌هایی از سینما»، پخش مستند‌های علمی، برنامه‌‌ «همسفران» با حضور ایرج میلانی که با سفر به نقاط مختلف ایران به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌ها می‌پردازد بخشی از برنامه‌های تابستانی شبکه 4سیماست. مدیر شبکه 4سیما با اشاره به آغاز‌ماه مبارک رمضان از اواسط تیرماه اعلام کرد: در این ایام سعی شده برنامه‌هایی متناسب با حال و هوای این‌ماه روی آنتن برود. پخش برنامه جدید «دریای جان»، پخش مستندی درباره جانبازان 8سال دفاع ، ادامه مستند «مدرسه فیض»، پخش روزانه ترتیل یک جزء از قرآن کریم در ساعت 18:15، سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی و آموزش روخوانی، حفظ، تفسیر و پیام‌های جزء بیست و نهم با توجه به طرح بزرگ قرآنی 1447از دیگر برنامه‌های رمضانی شبکه 4 است.

همچنین پخش مجموعه «حکمت» که دربرگیرنده حکایاتی ازبزرگان ادب فارسی همچون سعدی، مولوی، شیخ بهایی و... به‌صورت نمایش عروسکی است، از دیگر برنامه‌های این شبکه به‌شمار می‌رود که برای نوجوانان و جوانان به‌ویژه علاقه‌مندان هنر تئاتر طراحی واجرا شده است.

همچنین برنامه «اردی بهشت» در تابستان از شنبه تا پنجشنبه ساعت 10:00 روی آنتن می‌رود و برنامه «اقتصاد خانواده» موضوع جدیدی است که در این ایام به آن پرداخته می‌شود. همچنین به مباحث پزشکی و روانشناسی در این برنامه به‌صورت ویژه‌ پرداخته خواهد شد.

کد خبر 219964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز