همشهری آنلاین: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سپاه در شرایطی وارد مسائل اقتصادی شد که پیمانکاری وجود نداشت و کارهای بزرگی هم انجام داد.

فارس نوشت: محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (دوشنبه) در حاشیه حضورش در اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در کابینه خود از نیروهای اصلاح‌طلب هم استفاده می‌کنید، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که دولت اقتصاد را تشکیل دهیم و برای این دولت نیاز به نیروهای کارآمد داریم.

وی افزود: ما نیازمند نیروهایی هستیم که نظام و رهبری را قبول داشته باشند، لذا بنده فارغ از گرایشات سیاسی، نیروهای خود را برای دولت آینده انتخاب می‌کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی در مورد اختیارات رئیس جمهور گفت: در همه دولت‌ها، در مورد اختیار رئیس جمهور ایراد وجود داشت و این موضوع هیچگاه به جایی نرسید.

رضایی ادامه داد: در دولت آقای خاتمی لوایح دو قلو مطرح شد و در 7 الی 8 ماه اخیر هم برخی ابهامات در مورد اختیارات رئیس جمهور مطرح شده است که ما می‌خواهیم برای همیشه این موضوع را تمام کنیم.

رضایی تاکید کرد:‌البته ما برای حل این مسئله از طریق قانون و سیاست‌هایی که رهبر انقلاب آن را تاکید می‌کنند، ورود خواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی درباره اظهار نظرش در زمینه خروج سپاه از اقتصاد اظهار داشت: سپاه در شرایطی وارد مسائل اقتصادی شد که پیمانکاری وجود نداشت و سپاه کارهای بزرگی هم انجام داد، اما ما می‌خواهیم بر اساس اصل 44 عمل کنیم و دست نیروهای نظامی و دولتی را از اقتصاد بیرون بیاوریم و اقتصاد را در اختیار مردم بگذاریم.

کد خبر 217267
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز