همشهری آنلاین: دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: محسن رضایی برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارد ولی جبهه بصورت فعال ظاهر خواهد شد.

تسنیم نوشت: حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با اشاره به اینکه این جبهه نحوه تعامل با دولت را  بررسی می‌کند، گفت: یکی از موضوعات مهم در جلسات شورای عالی نحوه تعامل با دولت و حضور تشکل‌ها و اعضای جدید در این جبهه است.

وی افزود: جبهه ایستادگی با محسن رضایی ارتباط خوبی دارد و هر از گاهی با وی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در دیداری که اخیرا داشتیم هم درباره مسائل سیاسی بحث و بررسی کردیم.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی درباره اینکه آیا محسن رضایی قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس آینده را دارد یا خیر، تصریح کرد: تا الان چنین بحثی بین ما و رضایی مطرح نشده و بعید هم می‌دانم وی برنامه‌ای برای انتخابات مجلس داشته باشد، البته بعنوان چهره سیاسی فعال خواهد بود.

کنعانی‌مقدم اضافه کرد: ما نیز در جبهه در خصوص کاندیداتوری رضایی در انتخابات مجلس بحثی نکردیم و در کل، فعلا درباره برنامه‌های آینده این تشکل صحبت‌هایی صورت گرفته که یکی از این برنامه‌ها حضور فعال در انتخابات مجلس است.

کد خبر 230395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز