سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: عصر تکنولوژی، عصر شگفتی‌ها است. ببنید این گوشی‌های هوشمند چه کارها که نمی‌کنند! جل الخالق!... توالت فرنگی هوشمند که توسط گوشی همراه شما کنترل می‌شود، نیز از راه رسید!!

توالت هوشمند

این روزها یکی از کاربردهای مهم گوشی‌های همراه این است که می‌توانید با آن وسایل خانه خود را از ترموستات گرفته تا تلویزیون و... کنترل کنید.

این بدان معنا است که وقتی خارج از منزل به سر می‌برید در جریان تمام اتفاقات داخل منزل قرار گرفته و  می‌توانید، آنها را  کنترل کنید. بخصوص اگر فرزند خود را در خانه تنها گذاشته‌ باشید.

برای مثال؛ اگر برای وسایل منزل شما اتفاقی بیفتد، این گوشی‌های همراه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بلافاصله پیامکی را در خصوص این اتفاق نشان خواهند داد تا شما را از این وضعیت آگاه سازد.

 

توالت هوشمند

 

حال برای رفاه شما انسان‌های زمینی یک نوع توالت فرنگی هوشمند به بازار آمده است که از طریق تلفن همراه شما قابل کنترل است. جالبه نه؟ شاید از خود بپرسید، این دیگر به چه درد می‌خورد؟! ما برای شما می‌نویسیم...

این توالت‌ها بک سیستم کنترلی از طریق بلوتوث دارند که با یک برنامه کاربردی یا اپلیکیشن دستور‌های لازم را دریافت می‌کنند. با این توضیح می‌توان گفت؛ آنها می‌توانند کارهایی از قبیل؛ کشیدن سیفون و عمل تخلیه، بالا یا پایین بردن سرپوش یا در صورت گرفتگی یا شکستگی لوله آب و غیره به شما از طریق پیامک توسط این اپلیکیشن ویژه اطلاع دهند.

 

 توالت‌ فرنگی هوشمند

 

جالب است بدانید که این سیستم به شما امکان می‌دهد زمانی که روی توالت نشسته‌اید به آهنگ مورد علاقه‌تان نیز گوش دهید.

این اپلیکیشن همچنین می‌تواند، تعداد دفعات استفاده از توالت را ثبت کند. این امر کمک می‌کند تا از عادات معمول توالت رفتن یک فرد گزارش کاملی تهیه شود. این موضوع در اطلاعات پرونده پزشکی یک فرد کمک خواهد کرد. همچنین، سر آغازی برای ابداعاتی در زمینه آزمایش‌های پزشکی و بهبود وضع سلامت خانواده خواهد بود.

این یکی از ابداعات جالب کشور ژاپن توسط شرکت اینکس  Inax  است.

کد خبر 217007
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز