یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۴
۰ نفر

کارشناسان بین‌المللی زیست‌محیطی اعلام کردند: همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی محیط‌زیست، نمایشگاهی مرتبط با موضوعات زیست‌محیطی به‌منظور تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط‌زیست جهان در استرالیا برگزار می‌شود.

روز جهانی محیط‌زیست؛ تفکر، خوردن و حفاظت

 به گزارش مای دیلی نیوز، نمایشگاه روز جهانی محیط‌زیست قرار است اوایل ماه جاری میلادی(ژوئن) با شعار برگزیده سازمان ملل متحد تحت عنوان «فکر کنید، بخورید و حفاظت کنید» برگزار شود.

در این نمایشگاه افراد و صنایع مختلف برای حفاظت از محیط‌زیست و زندگی پایدار اکولوژیکی روی زمین، متعهد خواهند شد. شعار انتخابی این روز اقدامی در جهت مبارزه با هدر دادن منابع غذایی و معضل کمبود موادغذایی است تا مردم دنیا را تشویق کند که پیش از خوردن، بیندیشند و در جهت حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از هدر رفتن موادغذایی تلاش کنند.

مسئول برگزاری این مراسم گفت: تمرکز ما در این نمایشگاه این است که چگونه می‌توان فکر کرد، موادغذایی را به شیوه صحیح مصرف کرد و از هدر رفتن آن پرهیز کرد تا از تخریب محیط‌زیست و اکوسیستم‌های طبیعی جلوگیری شود. این گزارش می‌افزاید همزمان با برگزاری این نمایشگاه با شیوه‌های جذاب و گیرا در زمینه روش‌های مؤثر برای حفاظت از محیط‌زیست به افراد آموزش داده و اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 217006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز