همشهری آنلاین: بهمن شریف‌زاده خبر داد که 99 درصد کاندیدای جریان حامی دولت در انتخابات شوراها به دلایلی چون عدم اعتقاد به اسلام، عدم التزام به ولایت فقیه و همچنین عدم التزام به قانون اساسی ردصلاحیت شدند.

ایسنا نوشت: بهمن شریف زاده رییس ستاد انتخاباتی دولت بهار در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای انتخاباتی آقای مشایی در حال حاضر با توجه به این‌که برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند اسفندیار رحیم‌مشایی به ستادهای خود گفته تا روز سه‌شنبه صبر کنید فعالیت می‌کنند یا نه؟، گفت: چنین چیزی به نقل از آقای مشایی درست نیست و ایشان چنین صحبتی را نگفته‌اند و از طرف دیگر ستادهای حامی آقای مشایی تعطیل شده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که ستادهای حامی مشایی بر انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیتی ندارند در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی رییس‌جمهور در مورد صلاحیت آقای مشایی به نتیجه‌ای رسیده است یا نه؟‌ گفت:‌ از این موضوع خبری ندارم.

شریف‌زاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای جریان حامی دولت برای انتخابات شورا به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا نه؟ گفت: 99 درصد کاندیداهای جریان حامی دولت به دلایل واهی از جمله عدم اعتقاد به اسلام، عدم التزام به ولایت فقیه و عدم التزام به قانون اساسی ردصلاحیت شده‌اند و بنابراین فعالیتی صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 216383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز