همشهری آنلاین: اسفندیار رحیم مشایی اظهارداشت: ما تحت مدیریت یک فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم، احمدی نژاد طلای 24 عیار است.

رحیم مشایی این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی (ع) که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به این‌که زن و مرد در مقام نوع که همان مقام انسان است یکی بوده و حقیقت انسانی واحدی دارند، افزود: نگاه به زن خارج از مکتب اهل بیت (ع) را اساساً قبول نداریم، چراکه تصویر واقعی زن در مکتب اهل بیت علیهم السلام بسیار جامع و خوب دیده شده است.

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر حجاب زن و مرد در اسلام خاطر نشان کرد: حجاب بر تمامی مسئولیت های زن در اجتماع، سیاست و سایر موارد شامل می شود.

مشایی با تاکید بر حضور زن در تمامی صحنه‌ها، تصریح کرد: البته این حضور به معنای یک اختلاط بی رویه نیست.

مهمترین اظهارات مشایی به نقل از ایسنا در زیر آمده است:

  • اینکه من قانون اساسی را تغییر خواهم داد ادعای واهی توسط رسانه‎‌های صهیونیستی و انگلیسی است که البته از اساس درست نیست.
  • باوجود این‌که اسرائیل و انگلیس یکی از یکی بدتر هستند، ولی شاهد بودیم برخی رسانه‌های داخلی که از بیت المال هم استفاده می‌کنند، با استناد به این رسانه‌ها، یک خبر دروغ و انحرافی را منتشر کردند که این شرعاً صحیح نیست.
  • ما که پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یک شبکه و رسانه انگلیسی که هدف آن شکاف بین ملت‌ها است، خبر منتشر می‌کنید. درحالی که ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متاسفانه حرف ما به گوش همه نمی‌رسد.
  • اشاره به سکوت طولانی مدت خود ؛ ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می‌دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.
  • امیدواریم با فضایی که در کشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آنها پنهان نکنیم.
  • فلسفه سکوت ما این است که ما از طراحی‌های آنها با خبر بودیم و می‌دانستیم که آنها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه کنند تا با برخوردهای بد و نهایتا حذف ما، راه احمدی نژاد ادامه پیدا نکند.
  • ما سکوت کردیم و کنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و کینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز کنند؛ ولی در نهایت غبار بر آنها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.
  • ما تحت مدیریت یک فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم؛ احمدی نژاد طلای 24 عیار است.
  • ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد. من 18 سال داشتم که با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.
  • ما برای سرمایه‌گذاری و دوام آمده‌ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم، چراکه آمده‌ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله کنید؛ وقت بسیار و راه روشن است؛ محکم با هم می‌رویم. «بهار آمده برای اینکه باشد».
کد خبر 214350
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز