سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرخیو راموس مدافع ملی پوش رئال مادرید از خوزه مورینیو به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان یاد کرد و دیگو لوپز هم جدایی او را خسارتی بزرگ برای مادرید دانست.

مورینیو

این سرمربی پرتغالی در پایان فصل اسپانیا را پس از سه سال ترک خواهد کرد آن هم در سالی که هیچ جامی برای این تیم نیاورد.

راموس معتقد است که تصمیم مورینیو در این زمینه شخصی بوده و هیچ ارتباطی به افزایش انتظارها از باشگاه بزرگی همچون رئال مادرید ندارد.

این بازیکن ۲۷ ساله افزود: فکر می کنم مورینیو تجربه زیادی در زمینه فوتبال دنیا دارد. به نظر من فشارها دلیل تصمیم او به ترک رئال مادرید نبود. هرکس آینده اش را خودش انتخاب می کند و مختار است که بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد.

راموس گفت: من همیشه تعریف او را کرده ام آن هم به دلیل ارتباط شخصی و این رابطه را هم حفظ خواهم کرد و در آینده هم با وا‍ژه های خوب از او یاد خواهم کرد. او یکی از بهترین مربیان دنیا است. او به خوبی می داند که بازیکنان را چگونه در تیم ارنج کند و روحیه ای دارد که از همان روز نخست آن را به همه ما منتقل کرد.

لوپز: رفتن مورینیو خسارت بزرگی است

دیگو لوپز دروازه بان رئال مادرید که در دوران مربیگری مورینیو جای ایکر کاسیاس را درون دروازه گرفت معتقد است که جدایی مورینیو از این تیم خسارتی بزرگ است.

لوپز در در ماه ژانویه از سویا به رئال مادرید پیوست و به جای ایکر کاسیاس که دستش شکسته بود درون دروازه ایستاد ولی به رغم بهبود کاسیاس همچنان درون دروازه بود.

نیمکت نشین شدن کاسیاس نارضایتی هایی را در اردوی مادریدی ها ایجاد کرد. اکنون لوپز می گوید دلش برای مورینیو تنگ خواهد شد، البته خبرهایی هم می رسد که گویا قرار است این دروازه بان به چلسی برود.

لوپز به خبرنگاران گفت: جدایی او خسارت بزرگی برای مادرید است. مورینیو یک مربی عالی است و چیز های زیادی به من آموخت.
احتمال زیاد دارد که با جدایی مورینیو از رئال ، کاسیاس بار دیگر شماره یک این تیم شود ولی سرنوشت لوپز هنوز معلوم نیست.

لوپز گفت: به نظر من رقابت میان دروازه بان ها امری مثبت است . من همیشه سعی کرده ام تا حد امکان خوب کار کنم. همیشه گفته ام که هر لحظه حضور در رئال مادرید برایم طلایی است و فقط دنبال پیشرفت حرفه ای و بهره گیری از فرصت ها برای بازی هستم.

منبع: گل

کد خبر 216285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز