همشهری آنلاین: دبیر ائتلاف پیشرفت گفت: اعضای ائتلاف سه گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تاکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند.

تسنیم نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی با اشاره به جلسه عصر 6 خرداد ماه اعضای ائتلاف پیشرفت گفت: سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصولگرایی و تاکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارامدی» به عنوان اصول اولیه و مشترک ائتلاف، طی جلساتی متعدد و نهایتا در جلسه امروز ششم خرداد که با بزرگان روحانیت برگزار شد؛ به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گرو حضور اعضای آن در صحنه است.

دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان گفت: اعضای ائتلاف با احترام و صمیمیت کامل به این تصمیم مشترک رسیدند و همکاری و تعامل خود را بیش از پیش استمرار بخشیده و پس از پیروزی در انتخابات نیز آن را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در این جلسه اعضای ائتلاف سه گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تاکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند.

کد خبر 216244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز