همشهری آنلاین: فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روز شنبه چهارم خرداد ماه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود اما این بار این مسابقه همانند یکی از مسابقات بوندس لیگاست چرا که در آن تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در برابر هم صف آرایی می‌کنند.

Bayern Munich - Borussia Dortmund

بایرن مونیخ قهرمانی زودهنگام فصل جاری بوندس لیگا را از آن خود کرده و در فینال جام حذفی آلمان هم به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت و چنانچه در دو فینال پیش رو برنده شود در یک فصل به سه جام دست خواهد یافت.

بازیکنان این تیم پس از رسیدن به لندن تمرین سبکی را زیر نظر یوپ هاینکس انجام دادند. آنها سال گذشته در یک قدمی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مغلوب چلسی شدند و وداع تلخی با جام داشتند.

توماس مولر هافبک 23 ساله بایرن هم که در سال های 2010 و 2012 تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته اعلام کرده هم تیمی هایش هراسی به دل راه نمی دهند و به کمتر از قهرمانی هم راضی نیستند.

Bayern Munich - Borussia Dortmund

به گزارش یورونیوز یوپ هاینکس سرمربی بایرن هم در این مورد می‌گوید: "ما نسلی از بازیکنان 9 - 28 ساله داریم که پیروزی در ومبلی در برابر یک تیم آلمانی اوج فعالیت حرفه ای شان خواهد بود."

از سوی دیگر اعضای تیم دورتموند هم به لندن سفر کرده‌اند اما در جمعشان یک غایب بزرگ وجود دارد و آن ماریو گوتزه، هافبک نام آشنای دورتموند است که به دلیل مصدومیت در این شهر باقی مانده تا به مداوای خود بپردازد.

شاگردان یورگن کلوپ هم برای رسیدن به این دیدار راه دراز و سختی را پیموده‌اند و از سد تیم‌هایی چون رئال مادرید، با اقتدار گذشته‌اند.

آقای کلوپ در این مورد می‌گوید: "به نظرم اینکه کدام تیم در کدام بخش از بازی قویتر است اهمیتی ندارد چرا که می‌توان با تصمیمات درست در زمان لازم پیروز میدان شد. هر دو تیم بسیار قوی هستند و به همین دلیل است که الان اینجاییم."

البته آقای کلوپ پس از اینکه اتوبوس حامل این تیم برای رسیدن به هتل و محل تمرین در لندن با مشکل ترافیک مواجه شده از پلیس لندن خواسته تا برای جلوگیری از اتلاف وقت، آنها را اسکورت کند.

کد خبر 215781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز