چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: دعوت از خانه سینمایی‌ها برای حضور در هیأت بازگشایی این تشکل صنفی خبری بود که دیروز معاون سازمان سینمایی در اختیار رسانه‌ها قرار داد. اینکه نتیجه این دعوت چه خواهد بود بستگی به اعلام موضع نظر اعضای هیأت مدیره خانه سینما دارد.


پیش از این، خانه سینمایی‌ها اعلام کرده بودند هیأت بازگشایی را به رسمیت نمی‌شناسند و باید دید با این پیشنهاد تازه آیا شرایط تغییری خواهد کرد یا خیر؟ مهدی عظیمی‌میرآبادی، معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی و مسئول هیأت پیگیری بازگشایی خانه سینما به ایسنا گفت: چهارمین جلسه هیأت پیگیری بازگشایی خانه سینما، روز شنبه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد و در آن جلسه، از سازمان سینمایی درخواست کردند از افرادی که منسوب به خانه سینمای قبل هستند، دعوت کنیم تا در این هیأت حضور داشته باشند.

معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی افزود: در این درخواست، اعضای هیأت بازگشایی خانه سینما از سازمان سینمایی خواسته‌اند که از افراد منتسب به خانه سینمای قبلی، هیأت مدیره و صنوف آن دعوت کنیم تا علاوه‌بر حضور در هیأت بازگشایی خانه سینما در جلسات آن نیز حاضر شوند.

معاون رئیس سازمان سینمایی درباره نظر این سازمان و رئیس آن پیرامون این درخواست، بیان کرد: ما اکنون در حال بررسی این تقاضا هستیم که ببینیم آیا اجابت چنین درخواستی شدنی است یا خیر و اگر می‌توان آن را قبول کرد، نحوه اجرایی‌ شدنش چگونه خواهد شد.

مهدی عظیمی میرآبادی درباره زمان بازگشایی خانه سینما، تأکید کرد: تا‌کنون هیأت بازگشایی مورد خاصی را درباره زمانبندی‌اش بیان نکرده است، بنابراین آنچه قبلا در این زمینه گفته شده، هنوز به قوت خود باقی است.وی در عین حال یادآور شد: براساس آنچه در اساسنامه ابلاغ شده، مشخص شده است، دو‌ماه زمان داریم تا این کار به‌طور کامل انجام شود، اما برنامه‌ریزی هیأت بازگشایی خانه سینما برایمان مهم است. ممکن است آنها درخواست بدهند که این زمان کمتر یا بیشتر شود، در هر صورت باید ببینیم نظر هیأت بازگشایی خانه سینما چیست.

کد خبر 215355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز