یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بشار اسد در گفتگو با دو رسانه آرژانتینی اظهار داشت: من هیچ تصمیمی درباره کناره گیری ندارم، زمانی که کشتی در قلب توفان است کاپیتان فرار نمی کند. کناره‌گیری رئیس جمهور نیز به معنای فرار از مسئولیت است و من آن فردی نیستم که از مسئولیت‌های خود فرار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، بشار اسد در گفتگو با مجله کلارین و خبرگزاری تیلام آرژانتین اظهار داشت: احتمال دخالت نظامی از سوی غرب، احتمال واضح و آشکاری است.

وی افزود: من هیچ تصمیمی درباره کناره گیری ندارم، زمانی که ِکشتی در قلب توفان است کاپیتان فرار نمی کند. کناره گیری رئیس جمهور نیز به معنای فرار از مسئولیت است و من آن فردی نیستم که از مسئولیتهای خود فرار کند.

رئیس جمهور سوریه در ادامه افزود: من نمی دانم "جان کری" وزیرخارجه آمریکا یا کسی غیر از او نماینده ملت سوریه شده که تعیین می کند چه کسی در سوریه بماند یا برود، این مسئله را تنها مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 تعیین خواهند کرد.

وی تاکید کرد: این ملت سوریه است که پایه و اساس هر راه حل سیاسی در این کشور است. این ملت بود که در برابر هر گونه دخالت خارجی مقاومت کرد و همچنان به مقاومت خود ادامه می دهد.

بشار اسد افزود: آمریکا و هیچ کشوری دیگری حق ندارد در روند اصلاحات در سوریه دخالت کند.

کد خبر 214861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز