همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه بر خلق حماسه قرآنی در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری تأکید کرد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در نشست هماهنگی مسوولان کمیته‌ها و کارگروه‌ها، خلق حماسه قرآنی در کنار حماسه سیاسی و اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید هر آنچه در توان داریم به صحنه بیاوریم تا افتخار دیگری بر افتخارات تشیع و ایران اسلامی افزوده شود.

وی گفت: امیدوارم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه قرآنی نیز با برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآنی به نحو احسن شکل بگیرد.

وی با اشاره به همزمانی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در خردادماه و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، آن را افتخار دیگری برای نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای قرآنی در جامعه تأثیر بسزایی در کاهش بداخلاقی‌های انتخاباتی و سیاسی دارد.

محمدی تصریح کرد: فلسفه برگزاری مسابقات قرآنی این است که جایگاه کشور را در سطح بین‌المللی به نحو احسن ارتقاء دهیم و برگزاری این گونه مسابقات باید تفاوت ویژه‌ای با دیگر مسابقات ورزشی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مردمی در امر برگزاری مسابقات قرآن تأکید کرد و گفت: باید از توان و ظرفیت دستگاه‌های مختلف بهره‌برداری کنیم و نقاط قوت را افزایش دهیم، چرا که این مسابقات در برهه‌ای حساس ازعمر جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد و جهانیان شاهد حماسه دیگری خواهند بود.

وی در پایان سرلوحه قرار دادن اعتلاء و سربلندی تشیع و ایران اسلامی را از اهداف برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآنی به شمار آورد و افزود : مسوولان برگزاری مسابقات قرآنی در دیدار با متسابقین باید به نحو احسن، اهداف انقلاب اسلامی، شهداء، دفاع مقدس و جایگاه ایران اسلامی را تبیین کنند.

کد خبر 214507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز