همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت برگزاری اجتماعات و میتینگ‌های انتخاباتی که در اماکن عمومی، مساجد، ورزشگاه‌ها و... که با مجوز برگزار می‌شود را برقرار می‌کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در لرستان در جمع کارکنان نیروی انتظامی لرستان گفت: کشور ما در آستانه یک حماسه عظیم است و نیروی انتظامی وظیفه دارد در جایگاه خود با ناامنی‎ها و جرائم برخورد کند تا دشمن به خیال خود نتواند حاشیه درست کند.

وی با اشاره به جریان‎های سال 88، اظهارکرد: از جریان‎های سیاسی و طرفداران‎شان انتظار داریم، قانون را رعایت کنند و همه باید در مقابل قانون تسلیم باشند.

فرمانده ناجا در ادامه تصریح‌کرد: نیروی انتظامی امنیت برگزاری اجتماعات و میتینگ‌های انتخاباتی که در اماکن عمومی، مساجد، ورزشگاه‌ها و... که با مجوز برگزار می‌شود به نحو مطلوب بر قرار می‌کند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه عرصه انتخابات مبارزه بر سر قدرت نیست، افزود: فردی که به دنبال دنیاطلبی و قدرت‎طلبی است، دارای صلاحیت نیست و هیچ فایده‎ای برای مردم ندارد.

احمدی‎مقدم ابراز امیدی کرد که با تمهیداتی که نیروی انتظامی اندیشیده آرامش هم‎چنان حفظ شود و یکی از پرشورترین و متنوع‎ترین انتخابات را شاهد باشیم.

کد خبر 214353
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز