همشهری آنلاین: تعدادی از نمایندگان با تهیه طرحی خواستار تعیین قیمت بنزین بصورت تک نرخی و با قیمت 150 تومان هستند که این طرح روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت در قالب طرحی دو فوریتی تقدیم مجلس می‌شود.

حمید رضا حاجی بابایی در گفتگو با فارس در توضیح این مطلب گفت: با توجه به این که روز گذشته نمایندگان در تعیین قیمت گازوئیل پیشنهاداتی را مبنی بر تعیین قیمت بنزین داشتند که براساس آیین نامه داخلی مجلس امکان طرح آن نبود، لذا تعدادی از نمایندگان به دنبال این بودند که طرحی را آماده کنند که بر اساس آن قیمت بنزین را نیز تعیین کنند.

وی با بیان این که امکان طرح پیشنهادات نمایندگان در قالب لایحه دولت در مورد قیمت گازوئیل نبود، اظهار داشت: بر همین اساس تعدادی از نمایندگان به دنبال این هستند که روزسه‌شنبه این طرح را به صورت دو فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح کنند و در صورتی که تا فردا صبح این طرح به ما ارائه شود، آن را در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنیم.
عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: براساس این طرح نمایندگان طراح خواستار تعیین قیمت بنزین به صورت تک نرخ و با قیمت 150 تومان هستند.

نماینده همدان با بیان این که تنها راه تغییر مصوبه مجلس در مورد بنزین ارائه لایحه از سوی دولت و یا ارائه طرح از سوی مجلس است، گفت: چون تاکنون دولت در این خصوص لایحه‌ای ارائه نداده است، لذا نمایندگان دنبال ارائه طرح هستند.

کد خبر 21392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز