همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش قیمت گوشت گوسفند نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل چاق‌شدن گوسفند‌ها احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ گوشت نیز وجود دارد.

قیمت گوشت

ملکی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد قیمت گوشت گوسفند اظهار داشت: در حال حاضر قیمت گوشت برای مغازه‌دار 22 هزار و 500 تومان و برای عرضه به مردم 25 هزار تومان است و این یعنی مغازه‌دار با افزایش حدود 10 درصدی گوشت را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت گوشت در هفته گذشته چه میزان بود؟ بیان کرد: هفته گذشته قیمتها حدود 500 تومان گران‌تر بود که در حال حاضر این رقم در هفته جاری کاهش یافته و در مورد میزان عرضه در میادین مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم با توجه به اینکه به فصل وزن گرفتن گوسفند نزدیک می‌شویم قیمت‌ها کاهش بیشتری داشته باشد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در مورد وضعیت قاچاق دام نیز بیان کرد: همانطور که گفتم قیمت‌ها به مرور احتمال دارد کاهش پیدا کند اما این در شرایطی است که دام از کشور خارج نشود البته در حال حاضر میزان قاچاق دام بسیار کاهش یافته و دلیل آن نیز برخوردهایی است که در مقابله با این اقدام انجام شد

وی افزود: اگر قاچاق محدود نبود این مسئله بصورت مستقیم بر روی قیمت‌های بازار اثر می‌گذاشت و نرخ گوشت بیشتر از این بود.

کد خبر 213624
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز