همشهری آنلاین: قهرمان ایرانی سال 2013 جهان از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات مسترز مسکور دعوت شد.

J.Mahjoob

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، پیکارهای مسترز تنها یک بار در سال از سوی فدراسیون جهانی جودو برگزار می‌شود. برای حضور در این مسابقات 22 جودوکار هر وزن به نام دعوت می‌شوند. این رقابت‌ها که با جوایز دلاری برای نفرات برتر هر وزن همراه است، در سال 2013 به میزبانی روسیه و در "تایومن" طی روزهای 4 و5 خردادماه برگزار خواهد شد.

جواد محجوب، جودوکار وزن 100- کیلوگرم تیم ملی کشورمان که چندی پیش موفق شد با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا خود را تا رده 13 جهان در رنکینگ فدراسیون جهانی بالا بکشد، به مسابقات مسترز روسیه دعوت شده است.

در وزن 100- کیلوگرم "لوکاس کارپلک" از جمهوری چک با 1476 امتیاز در صدر قرار دارد، "گرول هنک" از هلند، "باتاگولا" از مغولستان، "خابلوف" از روسیه، نونس" از برزیل، "درویش رامادان" از مصر،"گریل مرت" از فرانسه، "رمزالدین سعیداوف" از ازبکستان، "ساموئلوویچ" از روسیه، "گاسیموف" و "ممدوف" هر دو از آذربایجان، "راکوف" از قزاقستان، "نایدان" از مغولستان، "کوبایاشی" از ژاپن، "مارتین پاسک" از سوئد، جواد محجوب از ایران، "کاستر" از نیوزیلند، "کاررا" از برزیل، "هوانگ" از کره جنوبی، "بورودواکو" از لیتوانی، "پیترز" از آلمان و نماینده رژیم اشغالگر قدس نفرات اول تا 22 هستند که باید روی تاتامی روسیه به مصاف هم بروند.

 

کد خبر 213573
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز