سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

گروه حوادث: سه زن که حدود 10سال پیش در شهر کلیولند آمریکا ناپدید شده بودند در خانه‌ای در همان شهر زنده پیدا شدند.

حوادث خارجی

بررسی‌ها نشان می‌دهد که آنها در همه این سال‌ها در زیرزمین این خانه در غل و زنجیر بوده‌اند تا اینکه بعد از 10 سال از خانه وحشت نجات یافتند.فردی که باعث نجات این سه زن شده، مردی است که در همسایگی خانه‌ای که ناپدیدشدگان در آنجا زندانی بودند، زندگی می‌کند. این مرد وقتی صدای جیغ‌زنی را از داخل خانه همسایه شنید، کنجکاو شد و خودش را به این خانه رساند. زن ناشناس فریادزنان کمک می‌خواست و می‌گفت که در این خانه زندانی شده است.

مرد همسایه برای نجات این زن دست به‌کار شد و وقتی دید راهی برای ورود به داخل خانه ندارد، در را شکست و با زن جوانی روبه‌رو شد که بچه‌ای در بغل داشت. این زن کسی نبود جز آماندا بری. فردی که 10سال پیش یعنی در 21 آوریل2003 درحالی‌که 16سال داشت، ناپدید شد. او در آن زمان از محل کارش در یک رستوران به خانه می‌رفت که دیگر کسی وی را ندید. تحقیقات پلیس و جست‌و‌جوی خانواده‌اش برای پیداکردن ردی از او به نتیجه‌ای نرسید. آماندا که باورش نمی‌شد بعد از سال‌ها بتواند از خانه وحشت خارج شود، با عجله خود را به کیوسک تلفن رساند و در تماس با پلیس، راز مهمی را فاش کرد. او گفت که علاوه بر وی، دو زن دیگر نیز در زیرزمین خانه وحشت زندانی هستند.

وقتی مأموران پلیس راهی خانه مورد نظر شدند، با دو زن دیگر روبه‌رو شدند که داخل زیرزمین در غل و زنجیر بودند. به گزارش دیلی میل، دو زن دیگری که در خانه وحشت پیدا شدند، جینا دی جیزز و میشل نایت نام دارند. جینا در تاریخ دوم آوریل 2004 و زمانی که 14سال داشت و از مدرسه به خانه باز می‌گشت ناپدید شده بود. بعد از ناپدیدشدن او، خانواده‌اش جست‌وجوی گسترده‌ای را برای پیدا کردن او آغاز کرده بودند اما وقتی به نتیجه‌ای نرسیده بودند از پلیس کمک خواسته بودند.

میشل نایت نیز آخرین‌بار 23 اوت 2002 درحالی‌که 20سال داشته، در نزدیکی خانه یکی از اقوامش دیده شده و پس از آن دیگر کسی او را ندیده بود. این سه زن پس از نجات از خانه وحشت، به‌خاطر شرایط جسمی و روحی بدی که داشتند به بیمارستان منتقل شدند و گفته می‌شود که حال آنها رو به بهبود است.

خانواده آمانادا گفته‌اند که دخترشان در مدتی که در خانه وحشت اسیر بوده، صاحب یک فرزند شده که حالا حدود شش سال دارد. به‌دنبال پیدا شدن این سه زن، پلیس تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد و به این نتیجه رسید که خانه مورد نظر متعلق به مردی 52ساله و اسپانیایی تبار به نام آریل کاسترو است و وی همراه دو برادر میانسالش در آنجا زندگی می‌کرد. این سه برادر در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و هم‌اکنون تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 213058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز